Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 21 Octombrie 2018
  • Newsletter GRATUIT
  • Aboneaza-te GRATUIT la newsletter-ul PortalCodulFISCAL.ro.
     
    Aboneaza-te acum si primesti GRATUIT Raportul Special "Top 10 spete fiscal-contabile ale lunii".
    Top 10 spete fiscal-contabile ale lunii
    Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Abandonare de catre client a bunurilor trimise spre prelucrare. Aspecte juridice si contabile

Raspuns oferit de
Otilia Roman

Otilia Roman
Consultant fiscal
valabil la 09 Oct 2018
Intrebare: Ne confruntam cu urmatoarea situatie: exista clienti care aduc spre reparatie utilaje in atelierele service ale firmei si nu le mai ridica, desi sunt contactati telefonic si li se trimit si scrisori cu confirmare de primire. Am intocmit o procedura interna prin care dupa 90 zile calendaristice in care clientul nu se prezinta sa ridice utilajul reparat, noi il consideram abandonat, urmand sa-l valorificam in scopul recuperarii prejudiciului. Prevederile acestei proceduri sunt comunicate clientilor si pe fisa de service care se intocmeste in momentul receptionarii utilajului defect. In legatura cu aceasta situatie va rog sa precizati:

1. Daca este suficienta o procedura interna pentru confiscarea utilajului (nu am gasit un temei legal clar pentru aceasta situatie).

2. Care sunt inregistrarile contabile care se fac in cazul introducerii in gestiune si vanzarii utilajelor confiscate catre alti clienti? Trebuie tinut cont de faptul ca la efectuarea reparatiilor se folosesc piese noi, aflate in gestiunea atelierelor service, care trebuie scazute si ele din gestiune, plus manopera care trebuie recuperata.

Mentionez ca avem o retea de magazine in care se comercializeaza produse similare noi, in care am vrea sa comercializam si produsele acestea confiscate.

Suntem inregistrati in scop de TVA.

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 50.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Abandonare de catre client a bunurilor trimise spre prelucrare. Aspecte juridice si contabile
SMS
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Top 10 spete fiscal-contabile ale lunii"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Articole similare

Sep282018

Retragere sau excludere asociat. Monografie contabila

de Olga Crevelescu valabil la 28 Sep 2018
Sep222018

Factura combustibil. Inregistrare contabila

de S.M Armaselu valabil la 22 Sep 2018
Sep222018

Cheltuieli protocol. Monografie contabila

de S.M Armaselu valabil la 22 Sep 2018
Sep212018

Monografie contabila combustibili. Deductibilitate TVA 50%

de Dana Hristu valabil la 21 Sep 2018
x