Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Martie 2024

Accesorii pentru obligatii fiscale curente nascute dupa data intrarii in insolventa. Iesire din insolventa

Raspuns oferit de
Constanta Popa

Constanta Popa
Consultant fiscal
valabil la 17 Feb 2017

Intrebare: Suntem o societate pe actiuni. Aceasta a intrat in insolventa in data de 20.10.2010 conform incheierii pronuntata de tribunal, aplicabile fiind dispozitiile legii 85/2006 pe intreaga durata a procedurii. La data de 21.05.2012 tribunalul a aprobat planul de reorganizare al societatii pe o perioada de 3 ani. Societatea a achitat integral obligatiile stabilite in planul de reorganizare si urmeaza sa iasa din insolventa la data de 20.02.2017. In perioada de insolventa, societatea a inregistrat intarzieri la plata obligatiilor fiscale curente, datorate bugetului local, respectiv impozite la cladiri, teren, mijloace de transport , taxa de liniste. Fata de cele expuse, va rugam sa ne comunicati care sunt prevederile legale aplicabile si sa precizati daca societatea datoreaza accesorii pentru obligatiile curente nascute dupa data intrarii in insolventa.

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6820

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozitele si taxele locale

Ian262024

Evaluare cladiri proprietate persoane juridice receptionate in anii 2020 si 2021

de Elena Ionescu valabil la 26 Ian 2024
Intrebare: Societatea noastra detine mai multe cladiri, dintre care unele au fost evaluate in scop fiscal in anul 2018, altele au fost receptionate in 2020 si 2021. Acum dorim sa depunem raportul de evaluare a cladirilor la DITL. Raportul de evaluare in scop fiscal ar trebui sa cuprinda si cladirile receptionate in anul 2020, 2021 chiar daca nu au inca 5 ani, pentru a nu fi impozitate cu cota majorata?
Ian042024

Calcul valoare impozabila cladire

de Vera Constantin valabil la 04 Ian 2024
Intrebare: PJ proprietar al unei cladiri, a dezmembrat cladirea in 30 numere cadastrale, o parte din ele le-a vandut integral, din numarul cadastral X a vandut doar cota de 50%. Pentru fiecare numar cadastral a fost stabilit un pret de vanzare, inclusiv pt nr. cadastral X. Pretul de vanzare al cotei de 50% a nr. cadastral X este mult mai mic fata de 50% din valoarea fiscala a acestuia de la DITL. Acum DITL ...
Oct202023

Incadrarea fiscala a imobilului din categoria rezidential in urma punerii la dispozitia unei activitati economice

de Alexandru Palaghia valabil la 20 Oct 2023
Intrebare: Persoana fizica detine un apartament de 4 camere pe care l-a dat in folosinta in baza de contract de comodat unei persoane care desfasoara activitate independenta (PFA) care isi incepe activitatea in august 2023. Este necesar ca proprietarul sa depuna pana 31.03.2024 raport de reevaluare in vederea calcularii corecte a impozitului pe cladire sau la data depunerii declaratiei la DITL pentru ...
Oct072023

Reparatii sediu in comodat

de Vera Constantin valabil la 07 Oct 2023
Intrebare: O societate, care are declarat sediu social in cladirea proprietate personala asociat, face reparatie (schimbare) acoperis. Cheltuiala cu acest serviciu se poate deconta integral pe firma? Daca se deconteaza pe firma, sunt implicatii la taxele locale, respectiv declarare si majorare impozit cladire? Mentionez ca sediul a fost declarat fara activitate economica. Multumesc.
Sep122023

Inlesnire la plata acordata de catre organul fiscal local

de Profeanu Laura valabil la 12 Sep 2023
Intrebare: Rugamintea mea este de a ma ajuta cu un raspuns legat de posibilitatea esalonarii la plata a sumelor datorate catre BUGETUL LOCAL. Exista vreo procedura care poate fi legal accesata la acest moment si care sa permita plata esalonata a sumelor datorate? Exista vreo conditionare legata de obiectul de activitate? Daca da, va rog sa imi descrieti procedura legala ce trebuie parcursi. Multumesc ...
Iun082023

Impozitul asupra mijloacelor de transport. Societate subordonata Primariei

de Vera Constantin valabil la 08 Iun 2023
Intrebare: Fiind societate subordonata Primariei, doresc sa aflu daca pentru masinile lor, predate spre folosinta de catre noi, TREBUIE sa le declaram si sa platim impozit ca si cum ar fi proprietatea noastra? Avand in vedere ca ne trebuie un certificat care sa se ateste ca o masina este cu taxele la zi in vederea obtinerii unei autorizatii si ca, aceasta masina apartine primarie, dar ne este data spre ...