Achizitie birotica. Nota de intrare-receptie si bonul de consum
Raspuns oferit deConstanta Popa
Consultant fiscal
valabil la 08 Mai 2017
Intrebare: Pentru ce este obligata societatea sa intocmeasca nota de intrare receptie si bon de consum? De exemplu, avem o factura de achizitie de birotica cu 50 produse. Nota de intrare receptie se face pe fiecare produs in parte sau se poate face si cumulat?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro
Login utilizator
De ce sa te inregistrezi?
- 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
- Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!
Intrebari similare din categoria Stocuri
Mar202020
Marfuri lipsa la receptie nerecunoscute de furnizori
de
Olga Crevelescu
valabil la 20 Mar 2020
Intrebare: Care este tratamentul contabil si fiscal pentru marfa constatata lipsa la receptie, care nu este recunoscuta de catre furnizor (nu se primeste ulterior factura storno pentru marfa lipsa)?
Iul222019
Import marfuri nediferentiate si vanzare la intern cu pret unic
de
Vera Constantin
valabil la 22 Iul 2019
Intrebare: Societatea vrea sa importe din UE si non-UE, marfa. Marfa se va achizitiona la pret unic, fiind lichidare de stoc. Pe factura poate sa fie trecuta doar: marfa, fara detaliere pe denumire produse, ex. 5000 buc la 100 lei/buc, desi vor fi diverse obiecte electrocasnice? In Romania se va efectua vanzare cam in acelasi mod, cu pret unic, la gramada. Legislatia ne permite acest tip de vanzare? ...
Apr182019
Scoaterea din evidenta a materialelor consumate in cadrul unei prestari de servicii
de
Olga Crevelescu
valabil la 18 Apr 2019
Intrebare: Societatea a ramas cu un stoc (scriptic) de materiale de constructii, achizitionate pentru constructia unui obiectiv, beneficiarul fiind alta societate. Am achizionat pe firma 1/3 din obiectiv, dar fara receptionarea lui. Contractul de prestari servicii dintre firme s-a incheiat si beneficiarul nu mai accepta facturi de refacturare a soldului de materiale existent in societatea noastra. Care este ...
Apr042019
Calculare coeficient K
de
Costin A. Istrate
valabil la 04 Apr 2019
Intrebare: Cum se efectueaza calculul coeficientului k pentru luna martie: K = (Si 378 Rc 378) / [ (Si 371 Si 4428) (Rd 371 Rc 4428) ]? 1)Sold initial 378 este soldul initial la 01.01.2019 sau soldul initial la 01.03.2019? 2) Rulaj creditor 378 este rulajul din perioada 01.01.2019-31.03.2019 sau doar rulajul lunii martie 2019? 3)Sold initial 371 este soldul initial la 01.01.2019 sau soldul ...
Mar212019
Facturi anulate in Declaratia 394
de
Mariana Prejbeanu
valabil la 21 Mar 2019
Intrebare: Este posibila anularea unor numere de documente fiscale (facturi fiscale, avize, chitante) in cazul in care aceste documente sunt pretiparite cu logoul societatii,iar societatea isi modifica logo-ul si prin urmare nu mai pot fi utilizate? Care este procedura legala de anulare a unor numere pentru aceste documente avand in vedere ca plaja de numere pentru facturi se declara si in D394?
Feb222019
Acordare mostre din produsele fabricate. Tratament fiscal si documente necesare
de
Elena Garofil
valabil la 22 Feb 2019
Intrebare: Din produsele pe care le fabricam, trimitem diferitelor firme (posibili viitori clienti sau nu) anumite cantitati sub forma de mostre. Cum se trateaza acestea din punct de vedere fiscal? Sunt deductibile la calculul impozitului pe profit? Se calculeaza TVA pt ele? Ce documente trebuie intocmite in momentul trimiterii lor la clienti? In afara de avizul de expeditie (pe care se mentioneaza ...