Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024

Achizitii intracomunitare servicii management. Deducere. Pro-rata

Raspuns oferit de
Amelia Dumitras

Amelia Dumitras
Consultant fiscal si expert contabil
valabil la 17 Mar 2018

Intrebare: O societate platitoare de TVA nu aplica pro-rata si nu deduce deloc TVA aferenta achizitiilor. Ea desfasoara activitate scutita de TVA, dar si activitate taxabila din punctul de vedere al TVA. In luna martie 2018 primeste o factura cu TVA din UE pentru servicii de management. Pentru aceasta factura trebuie sa faca taxare inversa si apoi sa colecteze TVA si sa plateasca TVA la bugetul statului?

De asemenea, poate opta sa aplice pro-rata in cursul anului 2018 si, in acest fel, care ar fi notele contabile in cazul primirii unei facturi de 10.000 euro din UE pentru servicii de management?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Cod CAEN: 7022

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria TVA Colectata

Apr042024

Livrare locala catre o persoana impozabila din alt stat membru, regim TVA

de Elena Garofil valabil la 04 Apr 2024
TVA
Intrebare: Client cu cod valid de Belgia achizitioneaza materiale de constructii de la societatea noastra pentru lucrare pe teritoriu Romaniei. Nu implica nici transport din partea noastra. Noi am intocmit factura normala ca la orice societate cu TVA colectat - in lei considerand ca nu este o livrare intracomunitara intre 2 state membre. Intrebarea mea este daca am procedat corect, daca are implicare ...
Feb132024

Regim fiscal TVA pentru achizitie si facturare servicii medicale prestate de cabinet din stat tert

de Amelia Dumitras valabil la 13 Feb 2024
TVA
Intrebare: O societate comerciala cu cod CAEN 8622 desfasoara urmatoarea activitate in sensul: Angajatul societatii - medic si colaborator - cabinet medical, consulta online si fizic pacientul. Dupa consult, medicul constata ca trebuie trimis la interventie chirurgicala in Turcia. Societatea incaseaza de la pacient consult si valoare servicii medicale - interventie chirurgicala. Valoarea interventiei ...
Feb072024

Regim fiscal TVA pentru livrare intracomunitara material lemnos

de Amelia Dumitras valabil la 07 Feb 2024
TVA
Intrebare: Daca o firma platitoare de tva achizitioneaza material lemnos cu taxare inversa si le vinde in UE, pentru firme tot platitoare de tva, cum le facturam mai departe, cu sau fara tva?Multumesc.
Feb072024

Cota TVA comert cu peleti

de Alexandru Palaghia valabil la 07 Feb 2024
TVA
Intrebare: Pentru vanzarea de peleti cu codurile NC 4401 31 00 si 4401 32 00 ce cota de tva si in ce conditii se aplica avand in vedere ca la importul din afara UE in vama se percepe TVA de 5%? Multumesc.
Ian202024

Tratamentul TVA pentru bunurile care fac obiectul masurilor de simplificare

de Alexandru Palaghia valabil la 20 Ian 2024
TVA
Intrebare: O societate platitoare de tva vinde catre alte firme tot platitoare de tva laptopuri, telefoane, imprimante, sisteme all-in-one (atasez factura pentru a se intelege mai exact), le achizitioneaza de pe Emag si le revinde. Societatile cumparatoare sunt start-up-uri, le achizitioneaza in cadrul ajutorului de minimis acordat. Este corect intocmita factura sau ar trebui sa se aplice taxare inversa? ...
Dec072023

Dare in plata apartament in contul datoriei catre asociati

de Mariana Prejbeanu valabil la 07 Dec 2023
TVA
Intrebare: In anul 2016 societatea achizitioneaza un apartament de la o persoana fizica, in baza unui contract vanzare - cumparare (incadrat ca locuinta de serviciu) in valoare de 400.000 lei. In luna decembrie 2023 se face evaluare acestui imobil, valoare reevaluata este 450.000 lei si se doreste preluarea acestuia de catre cei doi asociati prin facturare. Care sunt implicatiile fiscale (tva si impozit ...