Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024

Achizitionare imobil. Inregistrari contabile

Raspuns oferit de
Costin A. Istrate

Costin A. Istrate
Consultant in management
valabil la 23 Nov 2015
Tags: ordin 1802


Intrebare: O societate comerciala a achizitionat de la RAPPS un imobil cu plata unui avans si ulterior achitarea in rate a restului de plata pe o durata de 5 ani; transferul dreptului de proprietate asupra imobilului se face dupa achitarea ultimei rate; anual se factureaza de la vanzator catre cumparator impozitul pe cladire, imobilul fiind pe rolul fiscal deschis la Directia de impozite si taxe locale pe numele vanzatorului, iar cumparatorului nu i s-a acceptat inscrierea in evidentele impozitelor locale, nefiind inca proprietar al cladirii. Care sunt inregistrarile contabile corecte in aceasta situatie?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: AMANET

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inregistrari contabile

Apr162024

Consum materiale constructii

de Vera Constantin valabil la 16 Apr 2024
Intrebare: O firma platitoare de impozit pe profit si de tva participa la un curs de instruire, organizat de o Asociatie, al carei membru este. Cursul presupune consumul unor produse (materiale pentru constructii: adeziv, silicat etc.), de la un anumit producator, pe care firma doreste sa le promoveze cu ocazia seminarului. Cum ar trebui inregistrat consumul acestor produse? In afara de aviz si referat mai ...
Apr172024

Achizitie din Cehia scutita de TVA

de Anastasia Bogaciuc valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: Am facut o achizitie de consumabile din Cehia de la o firma neplatitoare de tva. Factura este in limba romana, cu tva inclus, se specifica pe factura ca se respecta prevederile art. 64 din Legea 235/2004 Coll., privind tva. Dupa ce am facut plata facturii, suma aferenta tva ne-a fost returnata. Va rog sa ma ajutati cu o monografie in aceasta speta, mentionez ca folosesc Saga C. Multumesc.
Apr162024

Inregistrari contabile monede virtuale

de Costin A. Istrate valabil la 16 Apr 2024
Intrebare: Firma in domeniul IT, microintreprindere, factureaza servicii dezvoltare soft. Incaseaza factura emisa in criptomonede printr-un wallet crypto, din care se transfera apoi criptomonedele integral in conturi de tip Binance si Kraken (care sunt platforme de tranzactionare). 1. Cum se inregistreaza incasarea factruilor emise clientilor in contul de wallet crypto si apoi transferul catre platformele ...
Apr112024

D112 rectificativa depusa in anul 2024 pentru anul 2023

de Elena Garofil valabil la 11 Apr 2024
Intrebare: In urma inventarierii am constatat ca in luna august a anului trecut, s-a rectificat un salariu si nu s-a trimis D112 rectificata. In urma acestei rectificari, la 31.12.2023, soldurile conturilor de contributii/impozit sunt mai mari cu 50 lei fata de obligatiile din D112 - decembrie. In 2024 s-a depus rectificativa si s-au compesat, pe fisa ANAF, cei 50 lei cu sumele nerepartizate (diferente) ...
Apr122024

Recuperarea sumelor de la clientii rau-platnici

de Alexandru Palaghia valabil la 12 Apr 2024
Intrebare: Firma noastra a avut o colaborare cu un client care era si furnizor. In 2014 s-au facturat catre acesta prestari servicii consultanta in baza unor contracte/anexe-devize, in valoare de 500.000 lei cu tva inclus, facturi care s-au compensat prin ordine de compensare si care s-au inregistrat in contabilitate si care s-au confirmat. Pana in 2020 s-au derulat intre parti operatiuni si s-au facut ...
Apr112024

Ajustarile pentru crEantele clienti neincasate

de Alexandru Palaghia valabil la 11 Apr 2024
Intrebare: Provizioane clienti incerti: La 31.12.2023 avem in sold clienti neincasati de peste 300 zile (sunt chiar foarte vechi). Pentru inregistrarea unor provizioane aferente soldurilor din contul 4118, deoarece nu este pronuntata deschiderea procedurii de faliment, ii incadrez la 50% din valoarea soldului, dar in cazul in care la 31.12.2022 am inregistrat deja (la unii dintre ei) 30% din valoarea ...