Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 29 Martie 2024

Asociatie. Posibilitatea de modificare a functiilor pentru executarea unui proiect

Raspuns oferit de
Rodica Mantescu

Rodica Mantescu
Consilier juridic
Intrebare: Asociatia X are in momentul acesta urmatori angajatii, cu urmatoarele contracte:
1. Director executiv - contract perioada nedeterminata;
2. Specialist relatii publice-animator - contract perioada nedeterminata;
3. Specialist relatii publice-animator - contract perioada nedeterminata;
4. Evaluator proiecte - contract perioada nedeterminata;
5. Evaluator proiecte - contract perioada determinata "inlocuieste o persoana care are contractul suspendat pentru cresterea copilului in varsta de pana la 2 ani;
6. Evaluator proiecte "contract suspendat pentru cresterea copilului in varsta de pana la 2 ani, pana la data de 10.06.2017;

In decursul aceste luni urmeaza sa semnam un contract de finantare pe sub-masura 19.4 “Sprijin pentru cheltuieli de functionare si animare", urmand sa avem urmatoarea organigrama, cu urmatoarele atributii:
1. Director executive (Manager) (Cod COR: 112019) “ coordoneaza activitatea GAL atat sub aspect organizatoric cat si al respectarii procedurilor de lucru (1 persoana angajata in baza unui contract individual de munca cu norma intreaga (8 ore/zi));
2. Responsabil financer-contabil (Cod COR: 331302) se ocupa de supravegherea si controlul gestiunii financiare - contabile a GAL-ului si verificarea cererilor de plata (1 persoana angajata in baza unui contract individual de munca cu norma intreaga(8 ore/zi));
3. Specialist relatii publice (Cod COR: 243201) - desfasoara activitati de animare pentru promovarea actiunilor GAL, monitorizarea proiectelor si verificarea cererilor de plata (1 persoane angajate in baza unor contracte individual de munca cu norma intreaga (8 ore/zi);
4. Secretar (Cod COR: 334301) - cu atributii de secretariat, de responsabil cu activitatile de monitorizare si verificarea cererilor de plata) (1 persoana angajata in baza unui contract individual de munca cu norma intreaga (8 ore/zi));
5. Evaluator proiecte (Cod COR: 241263) - evaluarea proiectelor si intocmirea dosarelor de achizitii;
6. Evaluator proiecte (Cod COR: 241263) - evaluarea proiectelor.
Intrebare:
1. In ce conditii si cum putem face aceasta reorganizare a functiilor?
2. Putem face acte aditionale la contractual de munca cu noile functii, si noi fise de post?
3. Putem reorganiza si postul suspendat, urmand ca la intoarcerea angajatului sa primeasca noi atributii?

Aproape fiecare persoana are o functie principal urmand sa desfasoare si alte activitatii: verificarea cererilor de plata, intocmire dosare de achizitii, monitorizare.
Intrebare:
4. Daca avem un cod COR prin fisa postului putem primi si alte atributii (verificarea cererilor de plata, intocmire dosare de achiziti, monitorizare)?

Tip societate: O.N.G.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 9499

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozit pe Venit, Salarii Contributii

Mar142024

Castiguri din transferul titlurilor de valoare

de Profeanu Laura valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: O societate comerciala X vinde o parte din afacere unei alte societati comerciale Y. Vanzarea se face prin divizarea societatii X care are 3 actionari. Cei trei actionari cesioneaza o parte din partile lor sociale societatii Y. Valoarea de cesionare este mai mare decat valoarea nominala a partilor sociale. Societatea Y preia de la societatea X stocul de marfa, baza de clienti cu soldurile ...
Feb172024

Scutire impozit pentru activitatii de creare de programe pentru calculator

de Profeanu Laura valabil la 17 Feb 2024
Intrebare: Va rog sa imi spuneti daca scutirea de impozit pentru sumele brute realizate intr-o luna, de catre programatori (scutiti de impozit pentru venitul mai mic de 10 mii lei) se aplica proportional cu zilele lucrate. Adica, daca a lucrat jumatate de luna, venitul brut realizat este inferior sumei de 10 mii lei, se calculeaza impozitul proportional, plecand de la 10 mii lei? Multumesc.
Feb092024

Venituri din activitati independente si dividende. Plata CASS pentru 2023

de Nicolae Liviu valabil la 09 Feb 2024
Intrebare: Pentru stabilirea bazei de calcul CASS, strict pentru veniturile realizate in anul 2023, se cumuleaza veniturile din activitati independente cu cele din dividende? Din 2024 am inteles ca se trateaza separat, dar nu imi este clar pentru anul 2023. Multumesc!
Feb072024

Folosirea in scop personal a vehiculelor din patrimoniul afacerii. Societate platitoare de impozit pe profit

de Nicolae Liviu valabil la 07 Feb 2024
Intrebare: Platitor de impozit pe profit sau venit ce detine un autoturism in proprietatea firmei, are cheltuieli cu auto in clasicele 6024, 6022, 613, 628. Considera 50% cheltuiala nedeductibila si TVA aferent. Cealalta 50% din cheltuiala este considerata venit din alte surse si trebuie impozitata, intrucat administratorul foloseste auto in interes propriu?. Daca administratorul este salariat, se poate ...
Feb032024

Diurna. Contract de mandat administrator

de Vera Constantin valabil la 03 Feb 2024
Intrebare: Administrator angajat pe baza de contract de mandat primeste diurna pentru deplasare externa in Germania 60 euro/zi si in Romania de 150 lei/zi. De asemenea, sunt decontate cheltuieli de cazare, transport si alte costuri de reprezentare. Care este tratamentul fiscal al sumelor decontate? Multumesc!
Ian102024

Servicii medicale profilactice necesare pentru supravegherea sanatatii lucratorilor

de Dani Cucu valabil la 10 Ian 2024
Intrebare: In contextul in care medicul de medicina muncii a emis recomandarea ca angajatii societatii sa mearga la sala intrucat fac o munca statica, se poate ca societatea sa acorde cu titlu de beneficiu salarial neimpozabil o suma mai mare de 100 EUR/an/anagajat?