Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 29 Martie 2024

Casare obiecte de inventar

Raspuns oferit de
Olga Crevelescu

Olga Crevelescu
Consultant fiscal, Formator autorizat A.N.C.
Intrebare: Anvelopele sunt inregistrate in contabilitatea firmei ca obiecte de inventar. Atunci cand se uzeaza, se schimba si sunt lasate in service-ul care face inlocuirea. Ce documente sunt necesare pentru scoaterea lor din gestiune? Este suficient un referat intern? Din punct de vedere TVA exista implicatii (ajustare)?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: comert ridicata

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Stocuri

Ian172024

Lipsa la inventar, inregistrare

de Elena Garofil valabil la 17 Ian 2024
Intrebare: Cazul A. In urma inventarierii a rezultat un minus la materii prime care nu va fi imputat nimanui. Monografia contabila in aceasta situatie va fi cea de mai jos? 601=301 100 Bon Consum? 461=7588 100 Pv constatare? 635= 4426 19 4551=461 100 Pv compensare? Cei 19 lei vor fi evidentiati in D300 la rd 35 - 19 lei, ar mai fi de efectuat altceva? Nu cred ca este cazul efectuarii vreunei operatiuni ...
Oct272023

Tratamentul contabil al bunurilor care nu intra efectiv in procesul de productie

de Alexandru Palaghia valabil la 27 Oct 2023
Intrebare: Nu am gasit in selectia domeniului "Productie" o parte destul de controversata si pentru care va rog sa ma ajutati. Firma nostra, fiind producatoare de mobilier, avem situatii in care clientul comanda prin intermediul nostru si electrocasnicele, care se receptioneaza in gestiunea "marfuri". Factura finala contine "Mobiler conform contract/anexa nr....", pentru care ...
Feb042023

Limite perasibilitati

de Alexandru Palaghia valabil la 04 Feb 2023
Intrebare: Cum se aplica limitele de perisabilitate la materiile prime utilizate in procesul de productie? Este vorba despre anumite materii prime (care se evapora fizic la manipulare) si care sunt folosite in producerea vopselelor. Multumesc!
Ian302023

Schimbare metoda evaluare cost materii prime

de Elena Garofil valabil la 30 Ian 2023
Intrebare: Avem un atelier de croitorie de capacitate mica, care realizeaza o gama larga de produse finite (peste 100 modele de genti, camasi, bluze, tricouri, portofele etc). Pana acum materiile prime si cele auxiliare au fost introduse in consum pe baza metodei FIFO. Considerati ca de la 1 ianuarie 2023 putem sa utilizam un pret mediu, datorita faptului ca p.u de achizitie se modifica la fiecare ...
Ian212023

Formalitati pentru casarea si valorificarea stocului depreciat, tratament contabil si fiscal TVA

de Amelia Dumitras valabil la 21 Ian 2023
Intrebare: Societatea noastra are evidentiat in balanta un stoc de piese auto in valore de 30000 lei, care provine din activitatea anterioara a societatii de servicii de reparatii auto, actul constitutiv al societatii modificandu-se in cursul anului 2021. Astfel stocul este unul mort, singurele operatiuni pe parcusul anului 2021 si 2022 fiind unele de retur catre furnizori. La momentul de fata o parte ...
Oct282022

Obiecte de inventar. Dare in folosinta

de Mariana Prejbeanu valabil la 28 Oct 2022
Intrebare: Va rog sa imi spuneti care sunt actele normative care reglementeaza tratamentul contabil si fiscal al obiectelor de inventar? In principal ma intereseaza sa stiu care este temeiul legal pentru introducerea pe costuri a cheltuielilor cu obiectele de inventar, la darea acestora in folosinta? Exista o durata de utilizare a acestora stabilita printr-un act normativ, dupa ce au fost inregistrate in ...