Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024

Comercializare preparate alimentare. Implicatii fiscale

Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Irina Dumitrescu
Consultant fiscal, Expert contabil
Intrebare: O societate A care opereaza o terasa in aer liber vrea sa cumpere cateva preparate din meniul umui restaurant vecin (SC B) si sa le vanda la terasa lor (terasa nu este autorizata decat pentru vinderea bauturilor, nu au bucatarie). Din punct de vedere legal si operational cum se poate realiza aceata tranzactie pentru restaurantul (SC B) care pune la dispozitie mancarea?
- Produsele se comanda direct la restaurant (B) si se ridica de catre anagajtii SC A;
- Platesc nota cash si semneaza de primire pe nota de plata;
- SC A se asigura ca pe fiecare produs ambalat este eticheta cu ziua si ora prepararii si solicita ca, prin contract, sa nu o tina mai mult de 2 ore de la momentul prepararii;
- Se semneaza un contract prin care se stabilesc produsele si preturile de vanzare; ce clauze speciale ar trebui sa contina acest contract?
- Ce alte aspecte sunt de considerat?
- Este aceasta tranzactie o activitate de catering? Ce implicatii sunt?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4120

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

Apr022024

Refacturare impozit pe cladire

de Mariana Prejbeanu valabil la 02 Apr 2024
Intrebare: In cazul unui contract de inchiriere imobil intre doua persoane juridice pentru desfasurarea unui activitati economice au fost refacturate de catre proprietarul imobiluli si cheltuielile cu impozitul pe cladire. Am urmatoarele intrebari: 1) se pot deduce aceste cheltuieli de chirias; 2) este obligatoriu a se consemna acest lucru in contract sau daca este consemnat ca chiriasul suporta cheluielile ...
Feb172023

ONG. Venituri din inchiriere si transport bunuri mobile

de Mariana Prejbeanu valabil la 17 Feb 2023
Intrebare: ONG ul inchiriaza aparatele medicale primite ca donatie, persoanelor fizice in baza unor contracte de inchiriere. Incasarea cash se face cu bon fiscal, iar unele incasari se fac prin banca. Este necesar sa se intocmeasca facturi pentru fiecare incasare? Inchirierea este in scop medical. Se factureaza cu TVA? Dar daca contractul de inchiriere se face cu un alt ONG cu obiect de activitate ingrijire ...
Mai032022

Ajustare TVA si scoatere din evidenta stoc in cazul lichidarii societatii

de Alexandru Palaghia valabil la 03 Mai 2022
Intrebare: O firma doreste sa isi inceteze activitatea din lipsa de comenzi, lichiditati, si sa lichideze si radieze firma. Are in stoc marfa in valoare de 60000 lei, pe care nu reuseste sa o vanda de cca 2 ani. Inregistreaza pierderi atat in perioada curenta, cat si in rezultatul reportat. Totodata are in contul 455 suma de 100000 lei. Nu are datorii si creante de niciun fel., nici active. Intrebarea este ...
Apr222022

Achizitii de la furnizori inactivi. Riscuri fiscale

de Ionut Jinga valabil la 22 Apr 2022
Intrebare: Daca o societate intra in colaborare cu o alta societate de prestari servicii, care figureaza ca inactiv pe ANAF, care sunt implicatiile fiscale, riscurile? La momentul incheierii contractului si la primirea facturilor nu s-a stiut de acest fapt, ci s-a aflat ulterior, cand s-au predat actele la contabilitate spre operare.
Apr142022

Reducere pret marfuri second hand

de Elena Ionescu valabil la 14 Apr 2022
Intrebare: Societate comerciala, cod CAEN 4779 - comert cu marfa second hand. Societatea cumpara marfa second hand, se receptioneaza, sa pun preturile de vanzare, dar se intampla de multe ori, datorita dorintei de a vinde produsele, sa doreasca sa faca reducere la pret. Pretul si cu reducerea acordata nu ar fi sub pretul de achizitie. In ce conditii se pot acorda reduceri comerciale? Care sunt implicatii ...
Apr142022

Comer cu marfuri second hand, reduceri comerciale

de Elena Garofil valabil la 14 Apr 2022
Intrebare: Societate comerciala, cod CAEN 4779 - comert cu marfa second hand. Societatea cumpara marfuri second hand, care ulterior sunt vandute in cadrul unui magazin de desfacere. Marfurile se receptioneaza, primesc un pret de vanzare, doar ca uneori din dorinta de a vinde anumite marfuri, se doreste sa se acorde o reducere comerciala. Pretul de vanzare cu reducerea comerciala nu ar fi mai mic decat ...