Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024

Conditii de pastrare a documentelor financiar-contabile n format electronic

Raspuns oferit de
Elena Garofil

Elena Garofil
Consultant fiscal
valabil la 17 Oct 2014

Intrebare: Societatea are un sistem informatic integrat SAP pentru gestiunea stocurilor si pentru evidenta financiar-contabila. Completarea si pastrarea docmentelor primare referitoare la activitatea de productie in format electronic este suficienta sau acestea trebuie printate? Completarea fizica a docmentelor de tip NIR, bon de consum, raport de productie precum si circuitul documentelor fizice ar consuma un volum mare de timp si ar afecta eficienta personalului.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: productie

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Nov152023

Organizare casierie pentru fiecare punct de lucru

de Amelia Dumitras valabil la 15 Nov 2023
Intrebare: In cazul punctelor de lucru in care sunt evidentiate operatiunile de incasari si plati este obligatorie existenta deciziei pentru numirea casierului sau este suficient ca personalul care deserveste punctul de lucru sa aiba in fisa postului si responsabilitatea intocmirii registrului de casa pentru puntul de lucru. Exista obligativitatea evidentierii in cont de casa analitic pentru fiecare punct ...
Ian242022

Incheierea contractelor cu titlu gratuit

de Justinian Cucu valabil la 24 Ian 2022
Intrebare: Dorim sa intocmim un contract cu o PF care sa se ocupe de alegerea candidatilor pentru recrutare si stabilirea interviurilor cu acestia. Persoana in cauza nu va tine interviurile ci doar va media discutia legata de disponibilitatea acestora si va restrange lista initiala de candidati - ce vor ajunge la managementul companiei care se va ocupa de intervievarea lor. Care este forma juridica prin ...
Apr062020

Obligativitatea legala a entitatilor de a acorda zile libere salariatilor pentru supravegherea copiilor

de Costin A. Istrate valabil la 06 Apr 2020
Intrebare: Am o salariata care are copil de 4 ani, care este inscris in invatamantul preuniversitar. Sotul salariatei este profesor la o unitate de invatamant gimnazial. Scolile s-au inchis conform deciziilor luate la nivel national. Intrebare: 1. In conditiile in care sotul salariatei este acasa (desfasurand telemunca) din moment ce unitatea de invatamant este inchisa, SALARIATA mai poate solicita zilele ...
Ian202020

Obligativitatea inregistrarii societatii ca entitate raportoare la ONPCSB

de Costin A. Istrate valabil la 20 Ian 2020
Intrebare: O societate care are ca obiect de activitate producerea si comercializarea uleiurilor vegetale si tranzactii cu cereale, intra sub incidenta Art 5 alin (1) litera i) al Legii 129/2019 si ar trebui sa se inscrie ca unitate raportoare la Oficiul National pentru Prevenirea si Combaterea Spalarii Banilor? Societatea nu a efectuat tranzactii in numerar care sa depaseasca echivalentul in lei a 10000 ...
Sep132019

Declaratia de adaos comercial. Obligativitate in 2019

de Vera Constantin valabil la 13 Sep 2019
Intrebare: Am rugamintea sa ne explicate daca se mai depune la ANAF declaratia de adaos comercial.
Mar252019

Contract de concesiune. Instituitie publica. Lipsa situatiilor de lucrari

de Costin A. Istrate valabil la 25 Mar 2019
Intrebare: Societatea X, in calitate de concedent (instituite publica), a incheiat un Contract de concesiune numit Contract de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public cu Societatea Y in calitate de concesionar, avand ca obiect delegarea gestiunii serviciului de iluminat public prin contract de concesionare, constand in activitatile de operare propriu-zisa, gestiune, administrare, exploatare, ...