Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024

Contributie ambalaje pentru bunuri achizitionate din UE

Raspuns oferit de
Elena Garofil

Elena Garofil
Consultant fiscal
valabil la 05 Nov 2017

Intrebare: Societatea a demarat un proiect de import legume - fructe, cu vanzare pe piata din Romania. Legumele si fructele sunt achizitionate de la societati din UE si revandute la clienti, persoane juridice din Romania. Marfa nu va fi vanduta direct consumatorului final. Marfa achizitionata din UE este ambalata in diverse feluri (cutii de carton sau alte ambalaje – carton, plastic), in sistem paletizat (paleti de lemn) sau vrac. Ea este revanduta fie in ambalajele in care a fost cumparata, fie este reambalata in alte moduri pentru a fi vanduta clientilor. Exista incidente de raportare si plata a unor contributii si taxe la Administratia Fondului pentru Mediu?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Cod CAEN: 5220

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Declararea si plata obligatiilor fiscale

Mar252024

Radiere PFA si angajare in tara UE. Contributii sociale

de Florentina Buzea valabil la 25 Mar 2024
Intrebare: O PFA cu activitate in domeniul IT inceteaza activitatea de PFA, in sensul ca nu mai are contracte in desfasurare, incepand cu 01.04.2024. Persoana va avea calitate de angajata intr-un stat UE. 1. - ce declaratii se depun catre ANAF/ORC pentru a suspenda activitatea? 2. - daca in primele 3 luni a realizat venituri nete cumulate peste 12 salarii minime si astfel va datora CASS-ul de 10%*VN, va fi ...
Feb292024

Impozitarea bacsisului. Contributii sociale

de Dana Hristu valabil la 29 Feb 2024
Intrebare: Societatea activeaza in domeniul Horeca si evidentiaza sume reprezentand bacsisul pe casa de marcat fiscala si dupa retinerea la sursa a impozitului pe venit de 10% distribuie restul catre salariatii proprii. Pe anul 2023, in urma depunerii declaratiei 205, sunt salariati care pe acest tip de venit din alte surse (bacsis) depasesc plafonul de 6 salarii minime. Ce obligatii declarative au mai ...
Feb292024

Impozit venituri din chirii persoane fizice

de Constanta Popa valabil la 29 Feb 2024
Intrebare: Societatea plateste chirie in RON, echivalentul sumei de 750 EUR pentru apartament inchiriat pentru administrator. Societatea plateste proprietarului apartamentului si utilitatile aferente de aproximativ 950 RON / luna. Intrebarea este legata de retinerea la sursa a impozitului conform art. 841 introdus de OUG 115/2023, in cuantum de 10% aplicat asupra venitului net. Va rugam sa exemplificati pe ...
Feb052024

Declaratii pe propria raspundere cu privire la valoarea adaosului comercial aplicat produselor vandute conform OUG 67/2023

de Profeanu Laura valabil la 05 Feb 2024
Intrebare: Ce declaratie este obligatorie pentru masurile cu caracter temporar de combatere a cresterii excesive a preturilor la unele produse agricole si alimentare si unde trebuie depusa?
Ian162024

Data intrarii in vigoare a prevederilor ART. 841, articol nou introdus in CF prin OUG 115/2023

de Ela Dumitra valabil la 16 Ian 2024
Intrebare: In luna Decembrie 2023, s-a platait chirie pentru luna Ianuarie 2024, se declara si retine impozitul la sursa tinand cont ca noile reglementari intra in vigoare cu 01.01.2024? Multumesc.
Ian142024

Retinerea la sursa a impozitului pe chirii

de Ela Dumitra valabil la 14 Ian 2024
Intrebare: O microintreprindere X plateste o chirie lunara in valoare de 1500 euro la curs BNR in baza unui contract de inchiriere (pe o perioada de 10 ani) de la o persoana fizica pentru un spatiu comercial pe care societatea X il subinchiriaza altei societati Y. Mentionez ca persoana fizica nu doreste diminuarea chiriei (cu valoarea impozitului) conform contract. Rog monografie, modalitatea de calcul si ...