Data declarare contributii inactive. Consecinte
Raspuns oferit deMariana Prejbeanu
Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar
valabil la 15 Mai 2017
Intrebare: Am achizitionat marfa in data de 05.04.2017 de la o firma pe care, verificand-o in Registrul contribuabililor inactivi, figureaza inactiva astfel: sata inactivare: 04.04.2017 (observatii inactivare - inactiv conform deciziei 1107317.03.2017); data publicare 07.04.2017. La data de 05.04.2017 cand am achizitionat marfa nu aparea publicat faptul ca este inactiv. Precizez ca am achitat marfa la livrare si am vandut-o. Ce implicatii fiscale sunt din punctul de vedere al TVA, cheltuiala, venit?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro
Login utilizator
De ce sa te inregistrezi?
- 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
- Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"!
Intrebari similare din categoria TVA
Apr082024
Faptul generator si exigibilitatea taxei
de
Profeanu Laura
valabil la 08 Apr 2024
Intrebare: Referitor la art. 319 din Codul fiscal, va solicitam sa ne comunicati cum trebuie interpretat alin.16, respectiv: (16) Pentru alte operatiuni decat cele prevazute la alin. (15), persoana impozabila are obligatia de a emite o factura cel tarziu pana in cea de-a 15-a zi a lunii urmatoare celei in care ia nastere faptul generator al taxei, cu exceptia cazului in care factura a fost deja emisa. De ...
Apr032024
Ajustarea bazei TVA in cazul reducerilor de pret acordate ulterior
de
Alexandru Palaghia
valabil la 03 Apr 2024
Intrebare: In conditiile noilor modificari legislative: - inainte de 8 martie 2024: - Baza de impozitare se reduce in urmatoarele situatii: (...) c) in cazul in care rabaturile, remizele, risturnele si celelalte reduceri de pret prevazute la art. 286 alin. (4) lit. a) (mai precis, rabaturile, remizele, risturnele, sconturile si alte reduceri de pret acordate de furnizori direct clientilor la data ...
Mar262024
Acordare reduceri de pret in baza unor documente centralizatoare
de
Vera Constantin
valabil la 26 Mar 2024
Intrebare: Conform Art.330 alin 2_1 pentru reducerile de pret care nu sunt acordate direct clientului direct (de exemplu, sunt acordate clientului final), furnizorii de bunuri / prestatorii de servicii trebuie sa emita un document centralizator in vederea ajustarii bazei de impozitare (TVA colectat). Care este procedura la cumparator? Cum isi ajusteaza TVA-ul dedus? Multumesc.
Mar202024
Ajustarea bazei de impozitare - clienti incerti
de
Profeanu Laura
valabil la 20 Mar 2024
Intrebare: Cum se inchid in contabilitate clientii care au intrat in faliment sau cei care sunt activi, dar de la care nu se recupereaza soldul deoarece nu exista bunuri, din punct de vedere al TVA? Client facturat in august 2016, cu scadenta in octombrie 2016. Ne-am judecat cu el, am castigat procesul, insa nu exista bunuri pentru executare. Client facturat in august, septembrie, noiembrie 2015, cu ...
Mar062024
Aplicarea sistemului TVA la incasare, prin optiune
de
Profeanu Laura
valabil la 06 Mar 2024
Intrebare: Va rog sa imi spuneti cum pot sa inregistrez firma ca platitoare de tva la incasare; este platitoare de tva din luna decembrie 2023 si ar vrea ca incepand cu aprilie 2024 sa treaca la tva la incasare; am incercat cu D700, dar imi da eroare, spunand ca prin acest formular se inregistreaza doar persoanele impozabile inregistrate in cursul anului. Multumesc.
Feb092024
Cod TVA anulat. Reinregistrare in scop de TVA si iesire ulterioara din evidenta platitorilor de TVA
de
Dana Hristu
valabil la 09 Feb 2024
Intrebare: La un srl platitor de tva, in data 10.06.2023 a fost anulat codul de tva, din cauza expirarii sediului social. Din motive obiective problema sediului s-a rezolvat in data de 18 ianuarie 2024. In perioada anularii nu am avut operatiuni de vanzare, nu am avut achizitii intracomunitare si in anul 2023 cifra de afacere nu a depasit 300.000. In data de 20 ianuarie am solicitat reactivarea, dar nu am ...