Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 29 Martie 2024

Data inregistrarii in evidenta contabila a rezultatelor inventarierii anuale

Raspuns oferit de
Elena Garofil

Elena Garofil
Consultant fiscal
valabil la 28 Feb 2014

Intrebare: In decizia de inventariere, perioada de desfasurare a inventarierii trebuie trecuta (de exemplu) 27.12.2013-15.01.2014 sau 27.12-31.12.2013? Cum este corect? Procesul verbal privind rezultatul inventarierii s-a intocmit la data de 20.01.2014. In urma inventarierii s-au casat mijloace fixe si obiecte de inventar. Toate acestea s-au inregistrat in contabilitate, respectiv s-au scos din evidenta la data de 31.12.2013 chiar daca procesul verbal de casare a fost intocmit in data de 21.01.2014. S-a procedat corect?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: comert

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Mar232019

Pastrarea documentelor finaciar-contabile

de Mariana Prejbeanu valabil la 23 Mar 2019
Intrebare: Pe ce perioada se pastreaza documentele contabile (facturi, extrase de banca, balante de verificare, situatii financiare, registru de casa, rapoarte Z, registre contabile etc.).? Care este perioada pentru care un inspector de control poate solicita documentele? 
Feb072019

Inscrierea datelor in documentele contabile

de Costin A. Istrate valabil la 07 Feb 2019
Intrebare: Potrivit Normelor metodologice de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile aprobate prin OMFP nr. 3512/2008, al. (8), inscrierea datelor in documente se face cu cerneala, cu pix cu pasta sau prin utilizarea sistemelor informatice de prelucrare automata a datelor, dupa caz. Conform al. (16) registrele de contabilitate si formularele financiar-contabile pot fi adaptate in functie ...
Ian272019

Comenzi aprovizionare. Document justificativ

de Elena Garofil valabil la 27 Ian 2019
Intrebare: Referitor la intocmirea si transmiterea comenzilor de aprovizionare cu bunuri si servicii: este permisa aprobarea comenzilor numai in sistemul informatic (ERP gestiune contabila) si transmiterea lor direct prin posta electronica furnizorilor, fara semnatura olografa sau semnatura certificata? Din punct de vedere contabil si fiscal o comanda astfel emisa si expediata este recunoscuta ca document ...
Ian152019

Elemente obligatorii ale facturii

de Mariana Prejbeanu valabil la 15 Ian 2019
Intrebare: Este obligatorie completarea informatiilor privind expeditia: date delegat, mijloc de transport pe avizul de insotire si pe factura (in cazul in care livrarea nu s-a facut pe baza avizului)?Este obligatorie semnarea si stampilarea avizelor de insotire a marfii?
Oct022018

Document justificativ

de Elena Garofil valabil la 02 Oct 2018
Intrebare: Va rog sa definiti notiunea de DOCUMENT JUSTIFICATIV, asa cum rezulta din legislatia in vigoare.
Apr062018

Manualul de politici si proceduri contabile si Regulamentul intern

de Dana Hristu valabil la 06 Apr 2018
Intrebare: Un SRL este obligat sa aiba manual de politici contabile si regulament de ordine interioara? In afara de acestea doua, ce alte manuale sau regulamente sunt obligatorii?