Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024

Deductibilitate cheltuieli cu utilitati sediu social, incepand cu 01.01.2016

Raspuns oferit de
Elena Garofil

Elena Garofil
Consultant fiscal
Intrebare: In cazul unui SRL, care are sediul social in apartamentul unde locuieste, este permisa deductibilitatea cheltuielilor cu utilitatile, avand in vedere noile modificari ale Codului Fiscal din 2016?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4643

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozitele si taxele locale

Ian062023

Proces-verbal de receptie. Valoarea finala a lucrarilor

de Constanta Popa valabil la 06 Ian 2023
Intrebare: La receptia unei cladiri, cand s-au transmit situatiile pentru inregistrarea pe rol fiscal la Primarie a unei hale, dintr-o eroare umana, valoarea raportata a fost inclus TVA. Ce posibilitati, ce demersuri si ce documente trebuie facute/ depuse la Primarie pentru a corecta valoarea? Mentionez ca si in Procesul verbal de receptie care a fost facut cu Consiliul Judetean a fost trecuta valoarea ...
Ian072021

Stabilire valoare impozabila cladire, raport evaluare

de Elena Garofil valabil la 07 Ian 2021
Intrebare: Pentru cladirile apartinand unei S.R.L. si care au fost reevaluate cel mai recent la 31.12.2017, mai este necesara reevaluarea acestora la 31.12.2020, in vederea stabilirii impozitului pe cladiri, avand in vedere cresterea perioadei pentru care se solicita reevaluarea pentru a nu se aplica cote majorate de impozit (de la 3 la 5 ani)?
Feb182020

Raportul de evaluare pentru stabilirea bazei impozabile nu se inregistreaza in contabilitate

de Irina Dumitrescu valabil la 18 Feb 2020
Intrebare: O societate are un raport de evaluare intocmit la 31.12.2019, pe acesta fiind inscrisa valoarea impozabila estimata a unei cladiri. Se inregistreaza in contabilitate valoarea impozabila? Care sunt prevederile legale privind valoarea impozabila a unei cladiri?
Ian162019

Obligatia efectuarii reevaluarii unei cladiri aflata in proprietatea unui ONG

de Mariana Prejbeanu valabil la 16 Ian 2019
Intrebare: ONG A a avut o cladire in proprietate care a fost reevaluata pentru calculul impozitului pe cladiri la 31.12.2015 si s-a stabilit valoarea de impozitare x incepand cu anul 2016. In anul 2017 ONG B fuzioneaza cu ONG A (fuziune prin absorbtie, B absoarbe pe A care se radiaza si toate activele trec la ONG B) si cladirea trece in evidenta B, cu alr ROL fiscal la DITL, cu aceeasi valoare x stabilita ...
Feb162018

Investitii la spatii inchiriate. Tratament contabil

de Olga Crevelescu valabil la 16 Feb 2018
Intrebare: Societatea realizeaza investii la un bun inchiriat. Aceste investitii se contabilizeaza ca imobilizare corporala, clasa 1.5.12. Valoarea investitiei nu depaseste 25% din valoarea cladirii. Este corect facuta inregistrarea in contabilitate? Cine este obligat sa declare si sa achite impozitul catre autoritatile locale, locatarul sau locatorul?
Dec112017

Reevaluare cladiri in 2012, neinregistrata in contabilitate. Stabilirea diferentei de impozit pe baza cotei majorate de impozit pe cladiri

de Constanta Popa valabil la 11 Dec 2017
Intrebare: In anul 2012 s-a depus raport de evaluare in minus pentru cladirile detinute in patrimoniu. In anul 2017, la un control al Directiei de impozite si Taxe locale se constata ca diferentele din reevaluare nu sunt inregistrate in contabilitate. Se decide impozitarea cu 10% a valorii totale a cladirilor din anul 2012 - fata de 1,5%, cota de impozitare, plus penalitati. Este corect sau trebuie ...