Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 24 Aprilie 2024

Destinatar inregistrat. Schimbare punct de lucru

Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Irina Dumitrescu
Consultant fiscal, Expert contabil
valabil la 13 Dec 2018

Intrebare: O societate are autorizatie de Destinatar, inregistrat pentru import produse accizabile, in care este mentionat locul de receptie al marfii (punct de lucru).
Dorim sa schimbam punctul de lucru (locul de receptie a marfii).
Conform legii nr. 227/2015, art 373 alin. (8) este suficient sa notificam autoritatile vamale ca dorim schimbarea locului de receptie, care este totodata si punctul de lucru, cu dovada noului spatiu de la ONRC, iar pana la modificarea aceeasi autorizatii scoasa pe societate cu noul punct de lucru, sa poata functiona in mod normal cu achizitii intracomunitare si receptii?
Receptia facandu-se fizic la noul punct de lucru, dar in sistemul EMCS - receptia aparand la vechiul punct de lucru (pana se face schimbarea in sistemul electronic).

Prin urmare, este suficienta o simpla notificare sau trebuie facut dosar de reautorizare pe noul punct de lucru (ceea ce dureaza intre 30-60 zile)?
In aceasta perioada nu avem voie sa facem achizitii accizabile intracomunitare?
Practic, punctul de lucru de pe autorizatia initiala este radiat si este deschis un alt punct de lucru pentru care se cere autorizarea.

Alte modificari priviind autorizarea de destinatar nu exista - se pastreaza numele, produsele, doar punctul de receptie (punctul de lucru) se modifica.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4634

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Achizitii intracomunitare

Oct242023

Achizitie intracomunitara de produse accizabile. Vanzare engros dintr-un depozit inregistrat. Aspecte fiscale

de Otilia Roman valabil la 24 Oct 2023
TVA
Intrebare: Societatea X detine un depozit autorizat ca destinatar inregistrat. Firma Y achizitioneaza produsele accizabile de la societatea Z care detine un antrepozit fiscal din Polonia, caruia ii dispune sa livreze produsele direct la depozitul autorizat ca destinatar inregistrat al societatii X. Deplasarea produselor accizabile se face cu E DAI direct de la antrepozitul polonez la depozitul inregistrat ...
Ian212023

Achizitie produse cosmetice din Turcia

de Vera Constantin valabil la 21 Ian 2023
TVA
Intrebare: Societatea, neplatitoare de TVA, foloseste produse pentru salon si din Turcia, dar nu le-a luat pana acum pe societate. Vreau sa ii sfatuiesc sa achizitioneze marfa/materia prima pentru salonul de frizerie, chiar si din Turcia cu factura si chitanta pe numele societatii, ca sa se scada din casa cu acesti bani. Din cand in cand se duce in Turcia un anagajat, turc, si face achizitii. Intrebarea era ...
Nov192022

Cota TVA aplicabila pentru achizitii intracomunitare de produse alimentare

de Amelia Dumitras valabil la 19 Nov 2022
TVA
Intrebare: Avem o achizite intracomunitara de produse alimentare cu taxare inversa. Ce cota de tva folosim pentru taxarea inversa - cota standard de 19% sau cota de 9%, cum ar fi daca achizitia s-ar fi facut din Romania? Multumesc.
Apr032021

Neplatitor de TVA - Achizitii bunuri de la persoane fizice si vanzare produse

de Mariana Prejbeanu valabil la 03 Apr 2021
TVA
Intrebare: O societate (SRL) cu sediul in Romania, inregistrata cu cod special de TVA pentru tranzactii intracomunitare doreste achizitionarea de placi video second-hand de la persoane fizice atat din tara cat si din UE (fara cod de TVA valid, si fara activitate economica, persoane neimpozabile). Aceste componente vor fi folosite pentru asamblare de computere, care vor fi, fie vandute, fie folosite in ...
Nov162017

Achizitie produse alimentare din UE. Momentul intocmirii NIR-ului. Inregistrari contabile

de Constanta Popa valabil la 16 Nov 2017
TVA
Intrebare: Primesc o factura din UE aferenta unei achizitii de bunuri, produse alimentare (atat furnizorul, cat si clientul sunt platitori de TVA). Factura este emisa fara TVA, dar eu, in Romania am TVA de 9% si 19% pentru produsele cumparate. Se emite factura cu data de 06.11.2017, 1.000 lire. Primesc o factura de storno pe 08.11.2017, -200 lire. Primesc marfa in 15.11.2017, cu aviz de expeditie, ...
Mar292011

Inregistrari contabile privind livrarea de bunuri

de Portal Codul Fiscal valabil la 29 Mar 2011
TVA
Intrebare: Societatea B (rezidenta in Germania) cumpara materii prime de la societatea C (rezidenta in Romania), materii prime pe care C le trimite la societatea A (rezidenta in Romania), cu care B are un contract de prelucrare materii prime. Ulterior prelucrarii, societatea A trimite produsele finite societatii B si ii factureaza acesteia manopera pentru materiile prime prelucrate. Mentionam ca ...