Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024

Documente justificative pretiparite si listate din program utilizate in acelasi timp

Raspuns oferit de
Elena Garofil

Elena Garofil
Consultant fiscal
Intrebare: Firma noastra foloseste formulare fiscale (facturi, chitante, avize, monetare), pretiparite pe hartie autocopiativa, cu datele firmei, serie si numar de document. Formularele pretiparite completate cu restul datelor se listeaza din programul de evidenta contabila. Putem utiliza in acelasi timp formulare listate cu toate datele direct din programul de contabilitate, pe hartie de copiator, cu respectarea conditiei unicitatii numarului de document?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4762

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Facturare

Mar182024

Asociatie profesionala. Eliberare duplicate documente

de Mariana Prejbeanu valabil la 18 Mar 2024
Intrebare: O asociatie profesionala elibereaza pentru membri duplicate documente si extrase din registrul public. Va rugam sa ne mentionati daca pentru aceste activitati e obligatorie emiterea de facturi fiscale si daca aceste activitati se incadreaza la activitatea economica.
Feb142024

Obligatia inregistrarii in scopuri de TVA pentru prestarile de servicii intracomunitare

de Alexandru Palaghia valabil la 14 Feb 2024
Intrebare: O microintreprindere care efectueaza transporturi de containere pentru clientul cu cod valid de TVA - VIES, din Olanda, in aceeasi tara, Olanda (locul prestarii fiind in statul membru in care este stabilit beneficiarul). Firma a devenit platitoare de TVA incepand cu data de 1 ianuarie 2024. Cum trebuie sa emita corect factura, din punct de vedere al TVA, incepand cu luna ianuarie a acestui an? Ce ...
Feb012024

Achizitii si livrari intracomunitare

de Profeanu Laura valabil la 01 Feb 2024
Intrebare: Noi achizitionam marfa din Italia de origine din Brazilia. Furnizorul nostru este din Italia, marfa este nevamuita, marfa se vinde tot in Italia la client italian, fara a ajunge in Romania, actele doar circula. Factura de achizitie din Italia am considerat-o import si factura de vanzare catre clientul italian am facut-o de export, marfa va fi vamuita de clientul final. Este corect modul de ...
Ian282024

Documente justificative pentru utilitati refacturate

de Amelia Dumitras valabil la 28 Ian 2024
Intrebare: O societate are sediul social intr-un spatiu inchiriat pentru care primeste lunar factura de chirie si factura pentru utilitati. Utilitatile sunt refacturate. Va rog sa ma ajutati cu opinia dumneavoastra in privinta utilitatilor refacturate: - este necesara copia documentelor initiale pe baza este efectuata refacturarea utilitatilor? - daca da, care este baza legala? Va multumesc! Toate cele bune.
Dec142023

Facturarea sumelor incasate in portofel virtual

de Profeanu Laura valabil la 14 Dec 2023
Intrebare: La momentul incasarii unei sume de bani intr-un portofel virtual (platforma) cu utilizarea serviciilor in perioada urmatoare se emite factura de avans sau suma incasata poate fi recunoscuta pe venit la momentul incasarii? Precizari: fiecare client are cont propriu si poate urmari in platforma utilizarea creditelor incarcate.
Dec142023

Completare factura electronica cu informatii juridice

de Amelia Dumitras valabil la 14 Dec 2023
Intrebare: Societatea noastra are mai multe puncte de lucru de unde se livreaza bunuri si se presteaza servicii. In prezent, cand se emite o factura fiscala, pe factura apar atat adresa sediului social cu codul de TVA, cat si adresa punctului de lucru de unde s-a prestat serviciul / livrat bunul. O data cu implementarea facturii electronice am rugamintea sa ma ajutati cu un raspuns daca ambele adrese sunt ...