Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Martie 2024

Externalizare servicii. Deductibilitate cheltuieli

Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Irina Dumitrescu
Consultant fiscal, Expert contabil
valabil la 06 Oct 2017

Intrebare: 1. Societatea a externalizat serviciile de management financiar, administrativ si tehnic, la diverse firme de specialitate.

Daca facturile primite nu sunt insotite de rapoarte de activitate (asa cum se prevede in contractul incheiat), suma facturata poate fi deductibila fiscal?

2. Societatea inchiriaza masini, pe care le pune la dispozitie acestor manageri si altor persoane angajati ai societatii. Firma ce inchiriaza masinile trebuie sa prezinte raport lunar, atasat la factura si daca sumele sunt deductibile fiscal?

3. Firmele de management, prin reprezentantii ei, pot genera cheltuieli de deplasare si de protocol, in numele societatii pe care o manageriaza? Facturile de protocol si deplasare sunt emise pe societatea manageriata, in aceasta situatie, sunt deductibile fiscal?

4. Ce tipuri de operatiuni patrimoniale inregistrate de un SA necesita aprobarea AGA si care e baza legala?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Cod CAEN: 6820

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inchiriere si vanzare bunuri imobile

Ian242024

Cota TVA aplicabila pentru vanzare locuinte in 2024

de Amelia Dumitras valabil la 24 Ian 2024
TVA
Intrebare: Avem nevoie de un rezumat asupra noilor cote de TVA la vanzare locuinte si impactul lor in 2024, pentru contractele existente din 2023 si pentru cele viitoare. Multumim!
Dec062023

Cota TVA aplicabila in 2024 vanzare imobile

de Alexandru Palaghia valabil la 06 Dec 2023
TVA
Intrebare: Promisiuni de vanzare au fost realizate la contracte de vanzare in 2020,2021,2022, 2023. La aceste promisiuni a fost aplicata cota de 5%, respectand toate conditiile pentru livrare de locuinta (suprafata, valoare si locuibila). Aceste promisiuni se finalizeaza in 2024 prin intocmire de contract vanzare cumparare final. Care este cota de tva care se aplica?
Oct132023

Tratamentul contabil si fiscal al utilitatilor refacturate aferente spatiilor inchiriate

de Alexandru Palaghia valabil la 13 Oct 2023
TVA
Intrebare: Societate comerciala detine spatii pe care le inchiriaza catre persoane juridice. Pe langa chirie se factureaza si utilitatile. Pentru cei care au contor individual si pot sa identific exact consumul refacturez utilitatile prin contul 461, iar pentru cei care nu au contor individual, exista doar un contor comun, inregistrez utilitatile prin conturi de cheltuieli si venituri. Avand in vedere ...
Apr032021

Vanzare locuinta cu teren cu cota redusa de TVA. Operatiune unica. Nedescompunerea tranzactiei

de Constanta Popa valabil la 03 Apr 2021
TVA
Intrebare: Un SRL dezvoltator imobiliar, platitor de impozit pe profit si TVA, vinde vila 110 mp suprafata utila si teren (curte) in suprafata de 300 mp. Intreaga valoare a tranzactiei este de 70.000 euro. Intrebarea este daca poate vinde catre persoana fizica casa si terenul impreuna, aplicand 5% cota tva sau factureaza separat (casa cu 5% si terenul cu 19%). Multumesc.
Aug262019

Vanzare bun imobil spatiu comercial si teren aferent, cumparator persoana fizica

de Amelia Dumitras valabil la 26 Aug 2019
TVA
Intrebare: Vanzare imobil - spatiu comercial: o firma platitoare de TVA si impozit pe venit are urmatoarea situatie: in mai 2008 se construieste in regie proprie un imobil (spatiu comercial) in valoare de 436 753.00 lei la care s-a dedus un TVA de 84.094,00 lei din care se ajusteaza 13.174,16 lei (in urma unei inspectii fiscale in martie 2013). La acest imobil am efectuat unele imbunatatiri in 2016 in ...
Ian102019

Achizitie imobile de la o societate aflata in procedura falimentului potrivit Legii nr. 85/2006.TVA

de Dana Hristu valabil la 10 Ian 2019
TVA
Intrebare: O societate, platitoare de TVA, a achizitionat prin licitatie bunuri imobile in luna apilie 2014 de la o societatea A care este in faliment. Societatea A, aflata in faliment, este trecuta la inactivi si are codul de TVA anulat din data de 01.02.2014.Factura de achizitie are inscrisa la rubrica denumire produs serviciu Bunuri imobile conform procesului-verbal licitatie - art. 316 alin. (11) lit a) ...