Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Martie 2024

Leasing operational extern. Reincadrare in leasing financiar

Raspuns oferit de
Dana Hristu

Dana Hristu
Consultant fiscal
valabil la 23 Iun 2014

Intrebare: In cazul unui leasing operational extern (din UE) cu un avans platit de 10.000. euro pentru un cap de tractor (factura de chirie vine in fiecare luna si ultima factura va fi de achizitie a capului de tractor) cum se inregistreaza in contabilitate de la inceput pana la intrarea in posesie a mijlocului fix? Exista riscul sa fie reincadrat in leasing financiar?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 7112

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Tratament fiscal operatiuni economice

Mar212024

Stornare reduceri financiare acordate

de Vera Constantin valabil la 21 Mar 2024
TVA
Intrebare: Va rog sa precizati care este tratamentul contabil si fiscal pentru urmatoarea speta: Societate inregistrata in scopuri de TVA, platitoare de impozit pe profit, in luna decembrie 2022 a primit de la furnizor o factura de reducere financiara - 97000 lei. In luna martie 2023 furnizorul trimite o factura de reducere financiara 97000 lei (cu plus), practic storneaza reducerea acordata in decembrie ...
Oct072021

Regim TVA si cheltuiala autoturisme in leasing

de Vera Constantin valabil la 07 Oct 2021
TVA
Intrebare: Societatea are in dotare doua masini pentru conducere in leasing platind facturi lunare cu rate. Cum deducem tva-ul din factura, cu 100% sau cu 50% si cheltuielile dobanzi comision asigurare reparatii pentru aceste masini in leasing si pentru o alta masina pentru un post de conducere care este achitata integral de societate si aceste masini au foi de parcurs intocmite cu utilizarea lor pentru ...
Feb072021

Achizitie autoturism in leasing financiar. Implicatii fiscale

de Ionut Jinga valabil la 07 Feb 2021
TVA
Intrebare: Intentionam sa achizitionam un autoturism in leasing financiar pe societate. Am vrea sa stim ce implicatii fiscale sunt cu privire la deductibilitate TVA/valoarea reziduala si de ce anume trebuie sa tinem cont in acest sens? Rata leasingului se deduce 50% din impozitul pe venituri in anumite conditii? Multumesc!
Ian052021

Reduceri financiare acordate, tratament fiscal si contabil

de Elena Garofil valabil la 05 Ian 2021
TVA
Intrebare: O firma care are un contract cu un client ii acorda acestuia lunar un discount de 5% pentru incasarea facturilor inainte de termenul scadent. Factura trebuie emisa de furnizor cu minus sau poate emite si clientul o factura  pentru furnizor? Cum este corect si care este tratamentul fiscal si contabil?
Apr132020

Casare documente financiar contabile

de Irina Dumitrescu valabil la 13 Apr 2020
TVA
Intrebare: Am pe stoc, in evidenta contabila a contului 302 - materiale consumabile, formulare tipizate: facturi, bonuri de consum, chitante, pe care nu le mai folosim de cand s-au introdus cele electronice. Soldul acestui cont este nemodificat din 2007. As dori sa stiu cum pot scoate aceste documente din gestiune, daca trebuie sa le declar undeva, de genul Imprimeria Nationala, Monitorul Oficial etc. Din ...
Feb012020

Eliminare documente financiar-contabile din arhiva

de Constanta Popa valabil la 01 Feb 2020
TVA
Intrebare: Va rog sa ne indicati ce trebuie respectat pentru a casa documente financiar contabile pentru perioada 1991-2010. Mentionez ca este vorba de facturi clienti, facturi furnizori, receptii, jurnale vanzari /cumparari, casa, banca. Va rog sa indicati daca e nevoie de o comisie de inventariere a acestor documente inainte de casare si o comisie de casare sau poate fi una si aceeiasi? Trebuie implicate ...