Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 18 Aprilie 2024

Microintreprindere cu un salariat. Componenta comisiei de inventariere

Raspuns oferit de
Constanta Popa

Constanta Popa
Consultant fiscal
valabil la 12 Mar 2018

Intrebare: O microintreprindere are un singur salariat (contabilul sef). La inventarierea anuala, cine poate face parte din comisia de inventariere? Nu exista stocuri materiale, doar cateva obiecte de inventar.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Cod CAEN: servicii medicale

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea de gestiune

Feb252022

Cheltuieli cu personalul administrativ. Alocare pe activitati

de Constanta Popa valabil la 25 Feb 2022
Intrebare: Cum se repartizeaza corect cheltuielile cu personalul administrativ (salarii, tichete materiale) pe activitati - societatea are trei obiecte de activitate (contracte de concesiune). In functie de ponderea cheltuielilor pe activitati in total cheltuieli? In functie de ponderea veniturilor pe activitati in total venituri? In functie de ponderea numarului de salariati pe activitati in total ...
Oct302021

Microintreprindere - Scoatere din gestiune bunuri nevandabile. TVA

de Mariana Prejbeanu valabil la 30 Oct 2021
Intrebare: Societatea K, inregistrata in scopuri de TVA, si platitoare de impozit pe venit micro, comercializeaza produse din portelan si sticla. De-a lungul timpului unele produse s-au spart, si se doreste scoaterea din gestiune a acestora. Unele sunt in depozit, altele insa au ajuns la client ciobite, si nu s-a mai solicitat restituirea acestora, costurile de returi prin curier fiind prea mari. Nu se ...
Oct152021

Factura emisa pe numele unui salariat

de Cristina Cret valabil la 15 Oct 2021
Intrebare: Am urmatoarea intrebare: Un salariat al Soc. X a emis o comanda pe site Amazon pentru achizitie marfa. Marfa care a fost livrata de o catre o firma din Germania (furnizor cu cod valid de TVA), din greseala furnizorul din Germania a emis factura pe numele angajatului X. Factura s-a achitata de catre X. Cum inregistram aceasta mafra, unde se declara in DECONT 300 si in DECLARATIE 390?
Apr122019

Inlocuire marfuri defecte

de Constanta Popa valabil la 12 Apr 2019
Intrebare: Am primit de la un furnizor de marfuri -factura FREE OF CHANGE. Firma A a predat produsele cumparate de la firma B care erau defecte pe baza de proces - verbal si cand am primit produsele inlocuite au fost insotite de aceasta factura. Care sunt implicatiile fiscale daca nu inregistram in contabilitate factura? Noi nu am scazut marfa defecta trimisa la furnizor din gestiune, avand ca document ...
Apr042019

Semnarea de primire a facturii la ridicarea marfii

de Vera Constantin valabil la 04 Apr 2019
Intrebare: Avem contract cu un client cu plata marfii la termen. Clientul este obligat sa semneze pe factura pentru primirea marfii si a facturii atunci cand ridica marfa? Daca nu a semnat, este incalcata legea?
Mar132018

Cheltuieli aferente depozitelor de materii prime si produse finite. Incadrarea lor in notele explicative

de Constanta Popa valabil la 13 Mar 2018
Intrebare: In ce masura cheltuielile (asigurari, iluminat, taxe si impozite etc.) cu depozitele (stocare materii prime, produse finite) unei societati cu activitate de productie influenteaza costul de productie? Daca ar fi sa facem analiza rezultatului din exploatare (nota 4 la situatiile financiare - Ordinul 1802/2014), cum am incadra respectivele cheltuieli: ca fiind aferente activitatii de baza, ...