Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 29 Martie 2024

Operatiunea de retragere de numerar

Raspuns oferit de
Portal Codul Fiscal

Portal Codul Fiscal
valabil la 29 Apr 2011

Intrebare: O societate a atasat la contul curent in lei un card emis pe numele unui angajat al societatii. Societatea utilizeaza acest card pentru retragere numerar din banca (in scopul reducerii costurilor cu comisioanele bancare), dar si pentru efectuarea de plati catre furnizori. Retragerile de numerar de pe card ajung in casieria societatii sau in buzunarul angajatului pentru efectuarea de plati catre furnizori in numerar.

Cum se inregistreaza in contabilitate o operatiune de retragere de numerar de pe card in cazul in care banii ajung in casieria societatii?


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Obligatiuni

Nov192023

Obligatii radiere intreprindere individuala

de Costin A. Istrate valabil la 19 Nov 2023
Intrebare: Intreprindere Individuala, domeniul agricol (cu norma de venit), platitor de TVA, contabilitate in partida simpla. Titularul a decedat in data 5 noiembrie. Conform legislatiei, in termen de 30 de zile de la emiterea Certificatului de deces, trebuie depusa Declaratia Unica finala si trebuie radiata Intreprindererea. Cum se trateaza urmatoarele aspecte: - In timp ce era la spital s-a decis vanzarea ...
Oct202023

Control financiar de gestiune

de Profeanu Laura valabil la 20 Oct 2023
Intrebare: Sunt societate comerciala cu capital de stat. Pentru exercitare control financiar de gestiune pot sa inchei un contract de colaborare (cu tertii)? Nu am norma intreaga pentru un salariat. Cum pot sa fac?
Iul092018

Monografie contabila si evaluare achizitie obligatiuni

de Ela Dumitra valabil la 09 Iul 2018
Intrebare: Societatea a achizitionat 40.000 de obligatiuni cu o valoare nominala de 10 lei, pe o perioada de 24 luni. 40.000 * 10 = 400.000 lei 400.000lei 4.65 (curs euro stabilit) = 8602 euro Dobanda este fixa de 5% pe an la valoare euro, dobanda se calculeaza incepand cu data achizitiei obligatiunilor si se incaseaza la fiecare 180 zile calendaristice de la data platii anterioare. Prima incasare va fi ...
Dec282017

Formalitati prelungire contract de inchiriere expirat

de Mariana Prejbeanu valabil la 28 Dec 2017
Intrebare: Compania noastra si-a prelungit cu 1 an contractul de inchiriere sediu social, expirat in 15.12.2017. Avem vreo obligatie de raportare, notificare la organele fiscale sau ONRC?
Apr262011

Subscrierea de obligatiuni

de Portal Codul Fiscal valabil la 26 Apr 2011
Intrebare: Cum se face inregistrarea in contabilitate a unui contract de subsciere de obligatiuni emise de o societate belgiana pe 15 ani pentru valoarea de 50.000 euro, valoarea nominala a obligatiunilor fiind de 25. 000 euro pe obligatiune, rata bruta a dobanzii este de 10% pe an? Plata efectiva s-a facut prin banca.