Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 24 Aprilie 2024

Persoana desemnata pentru completarea fisei de magazie

Raspuns oferit de
Otilia Roman

Otilia Roman
Consultant fiscal
Intrebare: Conform reglementailor contabile Fisa de magazie (Cod 14-3-8) se tine la fiecare loc de depozitare si se completeaza de catre gestionar sau de catre o alta persoana desemnata, care completeaza rubricile privitoare la intrari, iesiri, stoc. Avand in vedere aceste precizari, va rugam sa mentionati in legatura cu persoana desemnata care poate sa completeze in fisa de magazie informatiile referitoare la intrari, iesiri si stoc, care este organul competent din cadrul unei societati comerciale care desemneaza aceasta persoana, ce functie trebuie sa detina aceasta persoana si in care compartiment din structura organizatorica a societatii comerciale trebuie sa se regaseasca postul persoanei respective.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: colectare deseui

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea activelor

Iun282023

Regim fiscal divizare societate prin transferul activelor

de Anastasia Bogaciuc valabil la 28 Iun 2023
Intrebare: Divizarea societatii prin transferul activelor catre alta societate in scopul de a desfasura activitate specifia acelor active are implicatii fiscale, tinand cont ca asociatul care detine firma ce se dezmembreaza primeste parti sociale proportional cu valoarea activelor transferate? Inregistrarile contabile privind divizarea societatii, divizare facuta in baza unui plan aprobat de Tribunalul ...
Mar302022

Evidentierea in contabilitatea proprietarului a investitiilor efectuate de locatar la spatiul luat in chirie

de Elena Ionescu valabil la 30 Mar 2022
Intrebare: Firma noastra a inchiriat un spatiu unei alte firme. Chiriasul a facut modernizari la cladirea inchiriata si ne-a comunicat valoarea acesteia pentru a fi declarata la organul fiscal teritorial. Intrebarea noastra este cand si cum vom adauga aceasta valoare la cladirea in cauza (inregistrari contabile si momentul efectuarii lor).
Mar062022

Utilizarea conturilor din clasa 8

de Mariana Prejbeanu valabil la 06 Mar 2022
Intrebare: Conform art. 35 Legea contabilitatii, constituie contraventii la prevederile prezentei legi urmatoarele fapte, daca nu sunt savarsite in astfel de conditii incat, potrivit legii, sa fie considerate infractiuni: 1. detinerea, cu orice titlu, de bunuri materiale, titluri de valoare, numerar si alte drepturi si obligatii, precum si efectuarea de operatiuni economice, fara sa fie inregistrate in ...
Dec162020

Amortizare imobilizari necorporale

de Constanta Popa valabil la 16 Dec 2020
Intrebare: Amortizarea imobilizarilor necorporale incepe, similar cu a celor corporale, in luna urmatoare achizitiei - punerii in functiune? Sau in prima luna de utilizare? Multumesc.
Aug132020

Achizitie server reconditionat sub 2.500 lei. Incadrarea la imobilizari corporale si necorporale

de Constanta Popa valabil la 13 Aug 2020
Intrebare: O societate cumpara un server reconditionat in valoare de 1700 lei x TVA. Pentru a-l imbunatati se mai achizitioneaza separat doua HDD care intra in componenta serverului la pretul de 700 lei ( x TVA) bucata. De asemenea, se mai achizitioneaza licente in valoare de 1 X 2190 si 7 X 980 lei pentru folosirea serverului. Ce se incadreaza la mijloace fixe? Care sunt inregistrarile contabile aferente?
Oct282019

Scoaterea din evidenta contabila a unei creante. Client declarat in stare de faliment

de Vera Constantin valabil la 28 Oct 2019
Intrebare: Pentru scoaterea din evidenta contabila a unei creante, va rugam sa ne specificati ce documente sunt necesare in situatia in care clientul este declarat in stare de faliment? Care este data la care se poate efectua operatiunea contabila (la data declararii falimentului sau radierea societatii)? Va multumesc.