Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Martie 2024

Subventii aferente activelor

Raspuns oferit de
Olga Crevelescu

Olga Crevelescu
Consultant fiscal, Formator autorizat A.N.C.
valabil la 29 Aug 2018

Intrebare: Societatea ALFA SRL a depus un proiect in cadrul Programului START-UP NATION 2017, semnand in luna octombrie 2017 Acordul de finantare, ajutorul de minimin nerambursabil fiind de 200.000 lei.

Din cei 200.000 lei, 176.000 lei sunt pentru achizitia de utilaje, 8.000 lei consultanta si 16.000 lei salarii (pentru o periaoda de 4 luni).

In luna februarie 2018, sociatatea face achizitia si plata utilajelor in suma de 176.000 lei, plateste 8.000 lei consultanta si angajeaza personalul platit din proiect cheltuiala lunara fiind de 4000 lei.

Pentru cele prezentate mai sus as avea urmatoarele intrebarii:

I. Monografia contabila prezentata mai jos este corecta?

1. Februarie: Achizitia si plata utilajelor

2131.1 = 401 176.000 lei

401 = 5121 176.000 lei

2. Februarie: Achizitia si plata consulantei

628 = 401 8.000 lei

401 = 5121 8.000 lei

3. Februarie: Trecerea la subventii a cheltuielilor cu consultant si salariile

4751.01 = 7584.01 12.000 lei (8.000 - consultanta si 4.000 - costul cu salariile)

4. Martie: Trecerea la subventii a cheltuielilor cu salariile

4751.01 = 7584.01 4.000 lei

5. Martie: Trecerea la subventii proportional cu amortizarea a mijloacelor fixe

4751.01 = 7584.01 1.466 lei (176.000 valoare utilajelor/10 ani/12 luni)

6. Martie: Depunerea cererii de plata nr. 1

4451.01 = 4751.01 184.000 lei (176.000 lei-utilajele + 8.000  - consultanta)

7. Aprilie: Trecerea la subventii a cheltuielilor cu salariile

4751.01 = 7584.01 4.000 lei

8. Aprilie: Trecerea la subventii proportional cu amortizarea a mijloacelor fixe

4751.01 = 7584.01 1.466 lei (176.000 valoare utilajelor/10 ani/12 luni)

9.  Aprilie: Incasarea cererii de plata nr. 1

5121.01 = 4451.01 184.000 lei (176.000 lei-utilajele + 8.000-consultanta)

10.Mai: Trecerea la subventii a cheltuielilor cu salariile

4751.01 = 7584.01 4.000 lei

11. Mai: Trecerea la subventii proportional cu amortizarea a mijloacelor fixe

4751.01 = 7584.01 1.466 lei (176.000 valoare utilajelor/10 ani/12 luni)

12. Iunie: Trecerea la subventii a cheltuielilor cu salariile

4751.01 = 7584.01 4.000 lei

13. Iunie: Trecerea la subventii proportional cu amortizarea a mijloacelor fixe

4751.01 = 7584.01 1.466 lei (176.000 valoare utilajelor10 ani12 luni)

14.Iunie: Depunerea cererii de plata nr. 2

4451.01 = 4751.01 16.000 lei (4.000 lei-salarii x 4 luni)

15. Iunie: Incasarea cererii de plata nr. 2

5121.01 = 4451.01 16.000 lei (4.000 lei-salarii x 4 luni)

16. Iulie 2018 - Februarie 2028: Trecerea la subventii proportional cu amortizarea a mijloacelor fixe

4751.01 = 7584.01 1.466 lei (176.000 valoare utilajelor 10 ani 12 luni)



II. Daca inregistrarile prezentate mai sus nu sunt corecte as vrea sa stiu care este monografia contabila pentru speta prezentata?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Cod CAEN: 1629

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Monografii contabile

Iul152023

Investitie nefinalizata scoasa din evidenta.Inregistrari contabile

de Irina Dumitrescu valabil la 15 Iul 2023
Intrebare: Revenind la raspunsul dumneavoastra, daca in mod real nu se cunoaste istoricul acestor lucrari, daca s-au finalizat, daca au fost oprite avand in vedere ca inregistrarea lor dateaza din anul 2018, exista o varianta mai rapida ca printr-o hotarare AGA sa se renunte la recunoasterea acestor investitii, mai ales ca firma este cumparata de noii asociati in anul 2021? Cheltuiala din anularea contului ...
Ian172019

Cheltuieli aferente achizitionarii programelor informatice

de Dana Hristu valabil la 17 Ian 2019
Intrebare: Societatea nostra a incheiat un contract de achizitie licente de produse software sistem informatic integrat prin inchiriere (contabilitate-gestiune-salarizare). Pretul de vanzare fiind de 4500 euro TVA, plata pretului se face prin plata de rate lunare egale de 125 euro/luna TVA. In fiecare luna primim factura de chirie programe informatice. Licentele sunt active pe toata perioada contractului de ...
Nov052018

Persoana fizica cu vanzari pe site-ul Amazon. Stoc de marfa imprumutat firmei. Implicatii contabile si fiscale

de Constanta Popa valabil la 05 Nov 2018
Intrebare: Un asociat unic si administrator la un SRL nou infiintat doreste sa imprumute firma cu un stoc de marfa de aproximativ 7000 USD, bani pe care firma ii va restitui dupa ce se vor vinde produsele (Asociatul unic a vandut pe site-ul Amazon US produse ca persoana fizica, iar acum va desfasura activitatea pe firma si a ramas cu un stoc de marfa pe persoana fizica). Stocul de marfa a fost cumparat pe ...
Iul262018

Eroare intocmire Registrul de casa. Corectii

de Irina Dumitrescu valabil la 26 Iul 2018
Intrebare: In cazul in care s-a completat gresit registrul de casa (la total incasari s-a adunat pe masina de calcul 1 euro in plus, documentele justificative-chitantele sunt intocmite corect), casierul a constatat ca avea faptic in monetar lipsa 1 euro fata de soldul scriptic eronat al filei de registru a pus diferenta din buzunarul sau fara sa fie trecuta pe registru si a depus-o in banca comerciala. La ...
Ian202017

Subventie

de Mariana Prejbeanu valabil la 20 Ian 2017
Intrebare: Asociatia GAL este un ONG, care a semnat in luna Noiembrie 2016 un contract de finantare pe masura 19.4-Sprijin pentru cheltuielile de functionare si animare, in valoare de 1.510.034 lei, pentru perioada Noiembrie 2016 - Decembrie 2019, cofinantarea noastra fiind egala cu 0. Aceste fonduri o sa fie folosite pentru urmatoarele cheltuielii: - Cheltuieli cu personsalul; - Cheltuieli pentru ...
Feb082016

Achizitie de parti sociale la alte entitati. Inregistrari contabile

de Elena Garofil valabil la 08 Feb 2016
Intrebare: O firma din Romania are o datorie catre firma unde lucrez de 180.974 lei. Neavand bani sa-si plateasca datoria, s-a facut un contract de vanzare-cumparare de parti sociale prin transferul a 40 parti sociale din capitalul social al firmei datoare adica 189.124 lei (suma reprezentand 40% parti sociale din capitalul social, depasind datoria cu 8.150 lei. In concluzie, datoria este 180974 lei. 40% ...