Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024

Suspendare activitate PFA pe perioada concediului pentru cresterea copilului

Raspuns oferit de
Dani Cucu

Dani Cucu
Consultant fiscal, expert contabil
valabil la 25 Aug 2014

Intrebare: Titularul unei PFA in curs de infiintare se afla in primul an in care primeste indemnizatie de crestere copil. Intrebarea este daca poate avea un pfa activ pe care sa primeasca subventie prin masura 112 sau nu va mai beneficia de indemnizatia pentru cresterea copilului? Mentionam faptul ca nu se va desfasura activitate generatoare de venituri, iar singurii bani de care va dispune sunt cei primiti prin fonduri si care vor trebui justificati prin cheltuieli.

Tip societate: P.F.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 0149

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozit pe Venit, Salarii Contributii

Apr092024

Obligatii sediu secundar cu peste 5 salariati

de Florentina Buzea valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: O firma cu sediul central in Bucuresti, incepand cu 01.04.2024 la punctul de lucru din Baia Mare va avea peste 5 salariati. Mentionez ca acest punct de lucru exista de cativa ani, dar pana acum a avut sub 5 angajati. 1. Se depune Declaratia 700? Daca da, la ce capitol se completeaza aceasta modificare? Trebuie atasate documente justificative: contract de inchiriere spatiu, extras ONRC cu punctul ...
Mar292024

Plafon neimpozabil de 33%. CIM cu activitate suspendata o parte din luna

de Nicolae Liviu valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: In luna feb. 2024, salariatii unei societati au fost jumate de luna in concediu fara plata si jumate de luna au muncit. Se poate acorda pentru perioada lucrata indemnizatie de mobilitate, referindu-ne strict la calculul procentului de 33%? Toate celelalte conditii sunt indeplinite, dar nu suntem lamuriti daca procentul de 33% se refera salariul de baza sau la salariul realizat. Mentionez ca nu ...
Mar142024

Declaratia 700 trecere la statutul fiscal de platitor impozit pe profit

de Elena Ionescu valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: Conditie impozit venit microintreprindere. Asociatul societatii " A" detine 50% din valoarea/numarul titlurilor de participare sau al drepturilor de vot si este asociat si in societatea "B" detinand tot 50% din valoarea/numarul titlurilor de participare sau al drepturilor de vot. Cele doua societati sunt la impozit pe venit. Pana la 31 martie 2024 va fi nevoie sa se ...
Feb022024

Calcul si declarare impozit, plata chirie in 2024. Persoana juridica

de Nicolae Liviu valabil la 02 Feb 2024
Intrebare: O S.R.L. plateste catre o persoana fizica chirie pentru un spatiu pe care il foloseste. Impozitul de 10% se retine la sursa prin reducerea efectiva a sumei achitate persoanei fizice sau mai trebuie facuta vreo situatie explicativa? Impozitul retinut la sursa se declara doar in D100 sau si D112?
Ian032024

PFA. Cheltuieli deductibile

de Nicolae Liviu valabil la 03 Ian 2024
Intrebare: Un birou notarial a achizitionat in anul 2019 un imobil pentru sediu si a contractat un credit imobilar pe 20 ani. Dobanda si comisionul achitate lunar bancii sunt cheltuieli deductibile la calculul venitului net sau ar trebui incluse in valoarea imobilului si amortizate?
Dec072023

PFA versus SRL. Taxe 2024

de Nicolae Liviu valabil la 07 Dec 2023
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu un punct de vedere in ceea ce priveste total taxe achitate de un PFA - sistem real vs SRL- microintreprindere, incepand cu 01.01.2024, estimare care are la baza urmatoarele considerente: *PFA - venituri realizate si incasate fara tva=227.000 lei - cheltuieli operationale deductibile = 65.000 lei - fara angajati *SRL -venituri realizate.