Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024

Achizitii de la unitati protejate - Monografia contabila

Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Mariana Prejbeanu
Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar
Intrebare: O societate cu peste 50 de angajati care are obligatia de constituire si plata a fondului de handicap (total fond lunar 15.000 lei), achizitioneaza laptopuri de la o unitate protejata autorizata(15 buc * 3800 = 57.000 lei). 1. Societatea care achizitioneaza bunurile de la unitatile protejate trebuie sa faca dovada in fata organelor fiscale ca acele bunuri au fost produse/realizate de unitatea protejata cu personal cu dizabilitati, pentru aplicarea facilitatii? Daca da, ce documente suport ar fi necesare? 2. Care este monografia contabila de inregistrare a achizitiilor de la unitatea protejata, atat in luna curenta cat si in lunile reportarii sumei pentru aplicarea facilitatii, avand in vedere ca perioada de amortizare a laptopurilor este de 24 luni? Cat timp se poate reporta suma ce depaseste valoarea platita catre unitatile protejate? Multumesc!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4799

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inregistrari contabile

Apr172024

Achizitie din Cehia scutita de TVA

de Anastasia Bogaciuc valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: Am facut o achizitie de consumabile din Cehia de la o firma neplatitoare de tva. Factura este in limba romana, cu tva inclus, se specifica pe factura ca se respecta prevederile art. 64 din Legea 235/2004 Coll., privind tva. Dupa ce am facut plata facturii, suma aferenta tva ne-a fost returnata. Va rog sa ma ajutati cu o monografie in aceasta speta, mentionez ca folosesc Saga C. Multumesc.
Apr102024

Inregistrari contabile pentru gestiunea financiara a campaniilor electorale ale Candidatilor Independenti in Romania

de Profeanu Laura valabil la 10 Apr 2024
Intrebare: Ma intereseaza care sunt inregistrarile ce se utilizeaza de catre un mandatar financiar in contabilitatea unei campanii electorale pentru un candidat independent. Multumesc!
Apr082024

Obligatia ONG de a depune Declaratia privind situatia de trezorerie

de Profeanu Laura valabil la 08 Apr 2024
Intrebare: Un ONG fara activitate economica are ca scop sprijinirea persoanelor cu deficiente de auz in vederea recuperarii, reabilitarii si integrarii in societate. Anual primeste sume din redirectionari de impozit de la persoane fizice. Sumele primite, se utilizeaza, conform statulutui de organizare si functionare, pentru: achizitionare aparate auditive, consumabile pentru acestea, decontarea serviciilor ...
Apr092024

Achizitia unei marci. Tratament contabil

de Ionut Jinga valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: Care este monografia contabila privind inregistrarea marcii si a grantului (granturilor) primit?
Apr062024

Inregistrarea marcii si a grantului. Monografie contabila

de Vera Constantin valabil la 06 Apr 2024
Intrebare: Care este monografia contabila privind inregistrarea marcii si a grantului (granturilor) primit?
Apr022024

Stocuri aflate la terti

de Profeanu Laura valabil la 02 Apr 2024
Intrebare: Au fost achzitionate niste repere de la un furnizor intern. Acestea au fost trimise in Turcia (prin dhl - factura) la un alt furnizor care le va monta pe niste vitrine frigorifice. Ulterior firma noastra importa aceste vitrine. Cum trebuie tratate aceste repere si ce inregistrari contabile trebuie facute? multumesc!