Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024

Activitate economica. Aplicarea OUG 114

Raspuns oferit de
Rodica Mantescu

Rodica Mantescu
Consilier juridic
valabil la 22 Ian 2019
Tags: OUG 114


Intrebare: In cazul unui ONG care desfasoara activitate economica, si anume servicii de executie a retelei de gaz in localitate, salariatilor li se aplica aceleasi obligatii salariale ca si constructorilor?

Tip societate: O.N.G.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: SERVICII INSTALTII GAZ

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Venituri impozabile

Apr172024

Majorarea venitului brut cu valoarea cheltuielilor ce cad in sarcina proprietarului

de Profeanu Laura valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: O microintreprindere (magazin de Optica), care isi desfasoara activitatea intr-un spatiu inchiriat de la o persoana fizica, spatiu utilizat 100% pentru activitatea economica, urmeaza sa efectueze cheltuieli de amenajare si recompartimentare a spatiului, astfel incat sa respecte prevederile ORDONANTA DE URGENTA nr. 83 din 19 iunie 2000 privind organizarea si functionarea cabinetelor de libera ...
Apr162024

Declarare impozit pe chirie 2023 si 2024. Persoana juridica

de Nicolae Liviu valabil la 16 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra plateste chirie unei persoane fizice pentru un teren inchiriat. Persoana fizica realizeaza venituri din chirii, 80 lei pe luna, pentru care noi emitem dispozitie de plata. Pentru anul 2023 era obligatorie declararea in D100 si retinerea impozitului la sursa pentru veniturile realizate? Ce cota? Este obligatorie si declaratia D205? Care sunt implicatiile fiscale si contabile ...
Ian172024

Obligatii fiscale chiriasi persoane juridice. Monografie contabila

de Constanta Popa valabil la 17 Ian 2024
Intrebare: Oug. 115 din 2023 - impozit pe chirii - la art 84 ^ 1 se enunta regulile pentru stabilirea impozitului pentru veniturile din cedarea folosintei bunurilor, altele decat cele din arendarea bunurilor agricole si din inchirierea in scop turistic... Intrebare: Societatea noastra are spatii inchiriate de la persoane fizice pe baza de contracte care sunt depuse la ANAF, pentru impozitare, in acest ...
Dec262023

Abonamente sportive 2023 2024

de Vera Constantin valabil la 26 Dec 2023
Intrebare: Avand in vedere modificarile cu privire la limita de deductibilitate a abonamentelor sportive, platite pentru angajatii proprii, de la 400 la 100 euro anual, conform OG115/2023, in cazul in care angajatorul este de acord cu decontarea unui facturi de abonament la sala de sport emisa in luna decembrie 2023, pe o perioada de 6 luni, factura in suma de 9000 lei: - Se poate considera pentru decembrie ...
Dec282023

Retinerea la sursa a impozitului pe veniturile din chirii realizate de persoanele fizice

de Alexandru Palaghia valabil la 28 Dec 2023
Intrebare: O societate are contract de inchiriere pentru sediu social incheiat cu o persoana fizica. Incepand cu 01.01.2024, conform modificarilor aparute in OUG 115/2023 care este modalitatea de calcul, plata si declarare a impozitului la nivelul persoanei juridice pentru plata unei chirii nete de 2000 ron? Se va modifica contractul si declara la ANAF cu noua valoare, tinand cont de impozitul cu retinere ...
Sep252022

Curieri. Activitatea independenta trebuie sa fi autorizata

de Rodica Mantescu valabil la 25 Sep 2022
Intrebare: Vrem sa intrebam daca putem face contracte de colaborare cu cei care vor sa fie curieri, fara sa fie angajati si fara sa isi faca SRL, PFA, II, IF sau orice alta forma de organizare care sa necesite implicare administrativa din partea lor. Daca s-ar putea incheia un contract de colaborare cu persoane fizice, in care impozitul sa fie retinut direct la sursa, firma sa adauge un comision pentru ca ...