Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 24 Aprilie 2024

Casarea mijloacelor fixe

Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Mariana Prejbeanu
Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar
Intrebare: O societate si-a schimbat sediul social si a decis sa lase mobila (scaune, birouri, bucatarie) la sediul vechi, acestea fiind foarte vechi, majoritatea obiecte de inventar date in consum la momentul achizitiei. Unele scaune, birouri au fost facute cadou angajatilor. Cum se procedeaza corect in acest caz ca sa putem scoate din inventar aceste obiecte? Este o solutie sa se faca factura cu valoare foarte mica pentru angajatii care au primit bunurile?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6311

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Mar112024

Compensare creante reciproce. Procedura compensare

de Ionut Jinga valabil la 11 Mar 2024
Intrebare: In ce conditii poate fi intocmit un ordin de compensare propriu pentru a stinge datoria si creanta fata de acelasi partener in suma de 15.000 lei, mai veche de un an de zile? Este obligatorie inscrierea pe site-ul CPPI pentru efectuarea compensarilor?
Feb172024

Document incasare vanzari prin aparat vending

de Elena Garofil valabil la 17 Feb 2024
Intrebare: Firma are ca si activitate fitnes. S-a cumparat un aparat vending, care functioneaza cu monede. Intrebarea mea este daca firma trebuie sa introduca vanzarea prin acest aparat in casa de marcat sau pe ce baza intra in contabilitatea firmei vanzarea? Ajunge o chitanta la sfarsitul zilei?
Ian132024

Facilitati fiscale in constructii. Conditia functiei de baza

de Nicolae Liviu valabil la 13 Ian 2024
Intrebare: Am la o firma de arhitectura un angajat cu 2 ore, salariu 2.500 lei. Functia de baza este la facultate, unde nu beneficiaza de scutirile din constructii. Dar neavand functia de baza aici poate beneficia de reduceri la timp partial la firma de arhitectura?
Nov172023

Declaratie pentru contract de munca la alt angajator

de Olga Crevelescu valabil la 17 Nov 2023
Intrebare: Va rog sa-mi spuneti daca sunt obligata sa completez o declaratie lunara in vederea scutirii de CAS si CASS pentru un contract cu timp partial de 4 ore zi daca salariul brut pentru cele 4 ore zi 3236 lei este mai mic decat salariul minim brut pe tara in valoare de 3300 lei. Multumesc.
Nov152023

Organizare casierie pentru fiecare punct de lucru

de Amelia Dumitras valabil la 15 Nov 2023
Intrebare: In cazul punctelor de lucru in care sunt evidentiate operatiunile de incasari si plati este obligatorie existenta deciziei pentru numirea casierului sau este suficient ca personalul care deserveste punctul de lucru sa aiba in fisa postului si responsabilitatea intocmirii registrului de casa pentru puntul de lucru. Exista obligativitatea evidentierii in cont de casa analitic pentru fiecare punct ...
Oct182023

Situatiile in care este obligatorie intocmirea NIR-ului

de Alexandru Palaghia valabil la 18 Oct 2023
Intrebare: Este obligatoriu sa se intocmeasca Nota de receptie a marfii, daca marfa intra in tara din non EU si se duce direct la clientul final, fara a ajunge la noi sau se poate inregistra direct factura fara NIR? Multumesc.