Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024

Cheltuieli cu schimbarea ochelarilor pentru salariati si administrator - Regim contabil si fiscal

Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Mariana Prejbeanu
Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar
Intrebare: In urma controlului medical periodic s-a facut recomandarea de specialistul oftalmolog de a schimba ochelarii. Recomandarea s-a facut atat pentru salariati, cat si pentru administrator care nu este salariat, cu contract de management. Cum este considerata cheltuiala la salariat si cum este considerata cheltuiala la administrator? Ce taxe se platesc? Putem sa incadram cheltuiala conform HG 1028/2006 protectia vederii in ambele cazuri?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: servicii

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

Apr092024

Cheltuieli cu autoturismele utilizate si in scop personal. Impozite locale

de Anastasia Bogaciuc valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: Societate platitoare de impozit pe profit, detine un parc de autoturisme pentru desfasurarea activitatii. O parte din autoturisme se folosesc si in scop personal. Cheltuiala cu impozitul pe mijloacele de transport este deductibila 50% si nedeductibila 50%?
Apr112024

Conditii incadrare in regimul microintreprinderi conform noilor modificari aduse de OUG 31 din 28 martie 2024

de Ela Dumitra valabil la 11 Apr 2024
Intrebare: Societatea A: cu asociat X care detine 51% si asociat Y care detine 49%, este platitoare de impozit profit la 31.12.2023. Societatea B microintreprindere la 31.12.2023 cu asociat unic X detine 100%. Va rugam a ne spune, potrivit reglementarilor de la 01.01.2024, ce regim de impunere va aplica societatea B, daca poate ramane microintreprindere sau trece la impozit pe profit. Multumesc.
Mar312024

Intreprinderi legate, cumul venituri

de Elena Garofil valabil la 31 Mar 2024
Intrebare: Conform OUG publicata in Monitorul Oficial, 274/29.03.2024, asociatul detine peste 25% din in fiecare din cele 5 firme si CA de afaceri cumulata la 31.12.2023 in cele 5 firme, depaseste 500000 eur, cele 2 microintreprinderi vor trece la impozit pe profit incapand cu 01.01.2024? D700 conform OUG, se depune pana la 15 aprilie 2024, inclusiv?
Mar272024

Parti legate impozit micro incepand cu 01.01.2024

de Alexandru Palaghia valabil la 27 Mar 2024
Intrebare: SC. A > 500.000 euro - impozit pe profit la 31.12.2023 asociati 2 frati - x (50%), y (50%). SC. B = 300.000 euro - impozit micro la 31.12.2023 asociati 2 frati parinte = x (33.3%) y (33.33%) z (33.34%). SC A si B = acelasi CAEN SC. C = 300 000 euro - impozit micro la 31.12.2023 asociat unic, z. Sc. C alt Caen. In acest caz, B este obligata sa devina platitoare de impozit pe profit de la ...
Mar232024

Microintreprinderi legate, incadrare plafon venituri, detinere persoane inrudite

de Elena Ionescu valabil la 23 Mar 2024
Intrebare: Va rog sa ma lamuriti daca plafonul de 500.000 euro pentru incadrarea la microintereprindere platitoare de impozit pe venit: 1. Se refera la cifra de afaceri sau la total venituri; 2. Am calitate de asociat in alta firma cu 33%. Voi insuma cifra de afaceri sau total venituri obtinute din cele 2 societati pentru a determina daca ma voi incadra in plafonul de 500.000 euro? 3. Am rude care detin ...
Mar212024

Punct de lucru in Italia. Angajare salariat. Contributii

de Florentina Buzea valabil la 21 Mar 2024
Intrebare: O firma din Romania, platitoare de TVA, achizitioneaza tamplarie din Romania pe care o vinde catre persoane fizice in Italia, doreste sa deschida un PUNCT DE LUCRU IN ITALIA si sa angajeze o persoana din italia cu timp partial pentru a presta servicii, respectiv montaj tamplarie. Mentionez ca persoana respectiva locuieste si are un loc de munca stabil in Italia. Unde trebuie inregistrat punctul ...