Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 29 Martie 2024

Cheltuieli ocazionate de pregatirea profesionala a salariatului

Raspuns oferit de
Dani Cucu

Dani Cucu
Consultant fiscal, expert contabil
Intrebare: Societatea a incheiat un act aditional la contractul de munca cu angajatul, in care acesta se obliga sa despagubeasca societatea cu cheltuielile ocazionate de scolarizare (cazare, transport, diurna, salariu). Astfel, in cazul nerespectarii angajamentului de catre angajat, societatea are dreptul sa retina contravaloarea acestor cheltuieli de la salariat. Pentru retinerea acestei sume de la angajat, societatea este obligata sa emita factura angajatului? Daca da, aceasta factura se emite cu sau fara TVA? In cazul in care societatea nu are obligatia de a emite factura angajatului, pe baza a ce documente se inregistreaza in contabilitate venitul provenit din recuperarea cheltuielilor?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5229

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Conventii / Contracte

Dec122023

Regimul juridic si fiscal al participatiilor aduse in asocierea fara personalitate juridica

de Justinian Cucu valabil la 12 Dec 2023
Intrebare: Cabinetul stomatologic, conform contractului de parteneriat, poate sa vireze un procent din cifra de afaceri pentru acoperirea cheltuielilor consumabile, de curetanire, utilizare a spatiului, in afara de remuneratia medicului dentar, partenerului, tot cabinet stomatologic, pentru folosinta cabinetului, avand in vedere ca nu poate sa factureze chirie din cauza ca codul CAEN este tot 8623 si nu ...
Mar282021

Detasare. Platitorul drepturilor salariale

de Rodica Mantescu valabil la 28 Mar 2021
Intrebare: Companiile la care activez sunt detinute de o alta terta companie. Pentru ca suntem in proces de fuziune, s-au unificat si procesele si modurile de lucru, astfel ca sunt cazuri in care s-a folosit detasarea angajatilor de la o companie la alta. Intrebarea mea este care dintre companii va suporta cheltuielile de deplasare, cazare si orice alte cheltuieli legate de deplasare. Mentionez ca in ...
Dec182020

Personal bugetar pensionar. Dreptul la promovari salariale

de Rodica Mantescu valabil la 18 Dec 2020
Intrebare: As dori sa stiu daca pensionarii reangajati in institutiile publice au dreptul la promovari salariale. Multumesc!
Sep172020

Temei legal pentru un imprumut acordat salariatilor

de Gabriela Dita valabil la 17 Sep 2020
Intrebare: In ce conditii se poate acorda un imprumut unei salariate cu concediu suspendat pentru cresterea copilului?
Oct072019

Plata transportului salariatilor - obligatia inregistrarii in Revisal

de Cristina Cret valabil la 07 Oct 2019
Intrebare: Am o firma la care reprezentantul legal, la momentul la care a intocmit contractele de munca, la Drepturile angajatilor, nu a mentionat faptul, ca le va plati abonamentele pe ruta domiciliu - punctul de lucru. Am inteles ca se pot face Acte aditionale cu mentiunea, Plata transport, la si de la, locul de munca unde sunt comenzi. (Firma aceasta leaga si arhiveaza dosare). Intrebarea mea, acest ...
Mai302018

SRL cu asociat unic si punct de lucru fara salariati

de Mariana Prejbeanu valabil la 30 Mai 2018
Intrebare: In cazul unei societati nou infiintate, prin preluarea unui magazin care a functionat in cadrul unei alte societati, persoana care infiinteaza societatea poate fi asociat unic fara a fi salariat? Societatea poate functiona fara salariati? Daca sediul social este intr-un judet, iar magazinul (punctul de lucru) este in alt judet, care sunt obligatiile fiscale?