Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024

Cheltuieli privind intretinerea unui drum comunal de acces cariera extragere pietris, nisip etc

Raspuns oferit de
Elena Ionescu

Elena Ionescu
Consultant fiscal
valabil la 30 Apr 2022

Intrebare: Va scriu cu referire la cheltuieli cu amenajarea intretinerii unui drum de acces la un areal de exploatare. Mentionez ca drumul este unul comunal si exista un acord de utilizare din partea Comunei, ce prevede obligativitatea societatii beneficiare de a "intretine permanent drumul" in contraponderea folosirii lui in interesul societatii. Subiectul vizeaza daca putem trece pe cheltuiala directa aceste intretineri. Multumesc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 0812

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Imobilizari

Mar292024

Cheltuieli cu amenajarea unui spatiu. Tratament contabil

de Ionut Jinga valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: Avem un spatiu cu saloane de evenimente construit de noi si inchiriat. De la inceputul anului s-a incheiat un contract de consultanta peisagistica, am facut achizitii de pomi, tuia, plante, flori si multe alte elemente pentru infrumusetarea spatiului. Cum vom recunoaste aceste cheltuieli?
Ian042024

Amortizare cheltuieli de racordare

de Mariana Prejbeanu valabil la 04 Ian 2024
Intrebare: Societatea noastra dezvolta o investitie imobiliara si a incheiat cu E-Distributie Muntenia SA un contract de racordare. Conform contractului incheiat, societatea noastra trebuie sa achite catre E-Distributie Muntenia SA un tarif de racordare. In contabilitatea societatii noastre am inregistrat plata acestui tarif de racordare in contul 205. In contract nu este stabilita durata dreptului de ...
Nov302023

Imobilizare in curs PFA

de Alexandru Palaghia valabil la 30 Nov 2023
Intrebare: La o Intreprindere Individuala cu contabilitate partida simpla cum se pot inregistra cheltuieli pentru construirea unei cladiri, deci un atelier? Cand va fi patrimoniul la Intreprindere Individuala si pana acum cum procedam pana sa il receptionam? Multumesc mult!
Nov242023

Vanzare mijloc fix incomplet amortizat

de Olga Crevelescu valabil la 24 Nov 2023
Intrebare: Societatea de transport vinde un camion pe care l-a folosit, dar nu este complet amortizat. Datorita starii lui tehnice il vinde sub valoarea ramasa neamortizata. Cheltuiala la scoaterea din gestiune este deductibila la calculul impozitului pe profit? Multumesc.
Nov032023

Tratamentul contabil al cheltuielilor ulterioare legate de o imobilizare

de Alexandru Palaghia valabil la 03 Nov 2023
Intrebare: Societatea X a construit o cladire care a fost data in folosinta in 2019, in contabilitate are pe investitii in curs o valoare de 450.000 lei inregistrata cu facturi din 2020. Cum pot sa inchid contul 235 ,,investitie in curs'' la data prezenta? Mentionez ca in anul 2021 s-a facut reevaluare pe cladire, iar in 2022 a fost instrainat un etaj din aceasta. Multumesc.
Aug042023

Igienizare si amenajari spatiu dat in comodat

de Olga Crevelescu valabil la 04 Aug 2023
Intrebare: Societatea s-a divizat partial la 28.12.2022 prin transferul unei ramuri de activitate la o societate noua cu care are incheiat un contract de comodat pentru 2 ani pentru parterul unei cladiri. In contract se specifica ca se refactureaza doar consumul de utilitati. S-a facut igienizarea birourilor ce deservesc noua societate. Factura a fost facuta pe numele comodantului. Este aceasta o cheltuiala ...