Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Buna ziua! Sunt Maria, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti Tutoriale
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 22 Iunie 2025

Chirie administrator

Intrebare:

Am o intrebare legata de deductibilitatea unei cheltuieli cu chiria. Firma a platit chirie pentru un spatiu care, momentan, nu este declarat sediu social sau punct de lucru, insa urmeaza sa se inregistreze la ONRC. In contractul de inchiriere este specificat ca spatiul este utilizat ca locuinta pentru administrator.

Am considerat chiria ca nedeductibila, insa as dori sa stiu:

- Este corect tratamentul fiscal aplicat (nedeductibil)?

- Exista alte implicatii fiscale sau contabile de care ar trebui sa tin cont (ex: beneficii in natura pentru administrator, impozite suplimentare, inregistrari specifice in contabilitate etc.

Multumesc!


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6420

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

19Iun2025

Deductibilitate cheltuieli sociale stabilite prin regulamentul intern

de Elena Garofil valabil la 19 Iun 2025
Intrebare: Daca prin Regulamentul intern al firmei se stabileste decontarea prin Decizie a administratorului a urmatoarelor cheltuieli ale angajatilor firmei: tratament boli grave, fizioterapie pentru recuperare (de exemplu, avem un angajat care si-a fracturat piciorul si pentru a reveni cat mai repede la locul de munca are nevoie de fizioterapie), aceste cheltuieli intra la cheltuieli sociale cu ...
13Iun2025

Venituri permise in concediu de ingrijire copil

de Vera Constantin valabil la 13 Iun 2025
Intrebare: Asociatul unic al firmei, care este si administrator si are totodata incheiat si contract individual de munca, va intra in concediu de crestere copil, pe perioada in care va primi indemnizatie, va incasa si dividende de la firma, acest lucru poate afecta indemnizatie acordata, se poate suspenda pentru ca inregistreaza venituri? Pe ce perioada se acorda acum indemnizatia si se supenda ...
05Iun2025

Cheltuieli sociale calcul rezultat fiscal

de Gina Popescu valabil la 05 Iun 2025
Intrebare: Societatea ABC SRL, platitoare de impozit pe profit, doreste sa acorde un ajutor social unui angajat pentru decontarea unei interventii medicale. In acest sens se doreste calcularea plafonului maxim pentru deductibilitatea cheltuielilor sociale. 1. In baza de calcul (la care se aplica procentul de 5%) se includ doar sumele din contul 641? "Cheltuieli cu salariile personalului" sau ...
26Mai2025

PFA. Infiintare service auto. Accesare fonduri prin AFIR

de Vera Constantin valabil la 26 Mai 2025
Intrebare: PFA acceseaza fonduri europene prin AFIR pentru infiintare service auto. Sunt impozabile aceste venituri? Multumesc!
25Mai2025

Conditii declare CAS si CASS in DU pentru venituri PFA si venituri din dividende

de Ela Dumitra valabil la 25 Mai 2025
Intrebare: Persoana fizica are venituri din comisioane incheieri asigurari in sistem real in anul 2024 in valoare de 90 000 lei, ce taxe va achita si va declara in declaratia unica aferenta anului 2024, se plateste si CAS dupa venituri comisioane asigurari? Precizez ca persoana fizica are contract de munca la o alta societate (adica plateste CAS SI CASS la cel putin 12 salarii minime brute pe tara ca si ...
06Mai2025

Venituri dividende, CASS

de Elena Garofil valabil la 06 Mai 2025
Intrebare: Daca am estimat in declaratia 212 an 2024 sanatate pentru incasare dividende, mai depun in 2024 alta declaratie?
x