Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Martie 2024

Constructie in vederea inchirierii in scop turistic. Punct de lucru. Casa de marcat

Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Irina Dumitrescu
Consultant fiscal, Expert contabil
valabil la 30 Apr 2019

Intrebare: O societate comerciala cu sediul in Bacau, construieste in Mangalia o cladire pentru care primaria a acordat autorizatie de constructie pentru apartamente si garsoniere.

Cladirea a fost construita cu scopul de a fi inchiriata in perioada sezonului de vara, fara a se executa servicii de restaurant, bar sau servicii turistice.



Prin urmare, intrebarile noastre sunt:



1. Daca este nevoie sa se deschida un punct de lucru in Mangalia?

2. Daca se poate inchiria catre personae fizice fiecare dintre spatiile din cladire in baza unor contracte de inchiriere,chiar daca perioada pentru care se inchiriaza este de 2-3 zile?

3. Daca este necesara casa de marcat pentru punctul de lucru si daca este obligatoriu sa fie achizitionata de la Mangalia?

4. Daca pentru punctul de lucru este necesara autorizatia de functionare emisa de primaria Mangalia?

5. In cazul in care nu poate desfasura activitate prin inchiriere directa, care ar putea fi solutia pentru a realiza venituri impozabile din aceasta investitie?

6. Ar putea fi o solutie inchirierea intregii cladirii catre o persoana fizica, in baza unui contract ?



Daca da, mai este nevoie de punctul de lucru si casa de marcat?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 0162

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inchiriere si vanzare bunuri imobile

Feb062024

Obligatia locatarului persoana juridica sa efectueze retinerea la sursa a impozitului pe venituri din inchiriere realizate de persoana fizica

de Amelia Dumitras valabil la 06 Feb 2024
TVA
Intrebare: Persoana fizica inchiriaza unei persoane juridice un teren agricol intravilan, in vederea depozitarii de materiale rezultate din demolari. Care sunt implicatiile fiscale, regulile de impozitare si cine trebuie sa achite impozitul aferent chiriei?
Ian302024

Inchiriere in regim de scutire - Regim TVA

de Mariana Prejbeanu valabil la 30 Ian 2024
TVA
Intrebare: In cazul in care nu se vinde apartamentul si se doreste inchirierea mai departe in regim scutit de tva, ce obligatii are societatea? Trebuie facuta ajustare de tva in fiecare an in care se inchiriaza? Daca da, in ce perioada se face ajustarea si la ce valoare? Achizitia apartamentului s-a facut in 2 transe: una cu cota tva 19 si a doua cand cota tva era 24.
Ian132024

Inchiriere bunuri imobile

de Vera Constantin valabil la 13 Ian 2024
TVA
Intrebare: O societate comerciala a finalizat recent constructia unui manej/ sali de echitatie si o inchiriaza unei asociatii. In contractul de inchiriere nu este stipulat concret numarul orelor/luna sau alt detaliu in care este pus la dispozitia asociatiei, dar se specifica faptul ca se mai inchiriaza si doi cai. Pretul contractului este stabilit ca o suma fixa lunara, fara a tine cont de durata de ...
Oct132023

Tratamentul contabil si fiscal al utilitatilor refacturate aferente spatiilor inchiriate

de Alexandru Palaghia valabil la 13 Oct 2023
TVA
Intrebare: Societate comerciala detine spatii pe care le inchiriaza catre persoane juridice. Pe langa chirie se factureaza si utilitatile. Pentru cei care au contor individual si pot sa identific exact consumul refacturez utilitatile prin contul 461, iar pentru cei care nu au contor individual, exista doar un contor comun, inregistrez utilitatile prin conturi de cheltuieli si venituri. Avand in vedere ...
Sep302023

Inchiriere container. Notificare ANAF

de Constanta Popa valabil la 30 Sep 2023
TVA
Intrebare: In vederea facturarii chiriei de catre societatea A catre C cu TVA nu trebuie facuta notificare la ANAF?
Sep282023

Inchiriere container din UE si subinchiriere in Romania. Tratament fiscal

de Constanta Popa valabil la 28 Sep 2023
TVA
Intrebare: O societate A din Romania inchiriaza de la o societate B din UE un container care urmeaza sa fie livrat in Romania. Societatea A din RO urmeaza sa subinchirieze acest container la o alta societate din Romania C. Va rog sa-mi spuneti: 1. Societatea A din RO are vreo obligatie declarativa in ceea ce priveste contractul de inchiriere incheiat cu societatea B din UE? 2. Societatea A din RO are vreo ...