Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 17 Aprilie 2024

Contract de reprezentanta reziliat. Materiale publicitare ramase in stoc

Raspuns oferit de
Dana Hristu

Dana Hristu
Consultant fiscal
valabil la 04 Apr 2018

Intrebare: Firma noastra a incetat un contract de reprezentanta cu un producator. Producatorul nu a mai dorit sa continue cu noi si a ales alta varianta.

Dupa incheierea contractului, firma noastra a ramas cu materiale publicitare achizitionate de la producator si, conform contractului, nu avem voie sa le dam clientilor si sa promovam imaginea producatorului si sa le casam (in caz contrar, ne putem trezi cu o actiune de judecata cu privire la drepturile de imagine).



Se afla in stoc:

- sepci cu sigla producatorului - care erau oferite clienti cu diverse ocazii

- steaguri - pentru participare la expozitie, in fata cladirii etc.

- haine - geaca de lucru care erau oferite clientiilor care cumparau produse pentru operatori.

Valoare produse existente pe stoc: 2.125,58 lei

Aceste sunt inregistrate ca marfa (cont 3711) si le scoteam din gestiune pe baza bonului de consum (581 - 3711 si 623.3 - 581) cand erau evenimente (expozitii, seminare, livrarii produse).



Daca vor fi casate pe baza de bon de consum, sunt cheltuieli deductibile? Le putem trece pe contul 623? Sau recomandati alt cont?

Casarea se face in regie proprie sau suntem obligati sa o realizam la o firma de specialitate pentru a avea baza legala de deductibilitate?

Este suficient un referat din partea managmentului firmei si actul aditional pentru incheierea contractului ca baza privind deductibilitatea cheltuielii?

Alte recomandari ne sugerati?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Cod CAEN: 4614

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inregistrari contabile

Apr112024

Ajustarile pentru crEantele clienti neincasate

de Alexandru Palaghia valabil la 11 Apr 2024
Intrebare: Provizioane clienti incerti: La 31.12.2023 avem in sold clienti neincasati de peste 300 zile (sunt chiar foarte vechi). Pentru inregistrarea unor provizioane aferente soldurilor din contul 4118, deoarece nu este pronuntata deschiderea procedurii de faliment, ii incadrez la 50% din valoarea soldului, dar in cazul in care la 31.12.2022 am inregistrat deja (la unii dintre ei) 30% din valoarea ...
Apr082024

Incasare donatie SRL editura de la un ONG

de Mariana Prejbeanu valabil la 08 Apr 2024
Intrebare: Editura SRL, platitor impozit profit si TVA, primeste donatie pentru editare carte - de la un ONG. INTRBAREA este: cum inregistreaza editura donatia in contabilitate si care este procedura corecta si legala de inregistrare si justificare la ONG, in cazul in care cartile urmeaza sa fie vandute de catre editura? Mentionam ca ONG-ul a primit sponsorizare din partea unei firme, pentru tiparirea ...
Apr082024

Obligatia ONG de a depune Declaratia privind situatia de trezorerie

de Profeanu Laura valabil la 08 Apr 2024
Intrebare: Un ONG fara activitate economica are ca scop sprijinirea persoanelor cu deficiente de auz in vederea recuperarii, reabilitarii si integrarii in societate. Anual primeste sume din redirectionari de impozit de la persoane fizice. Sumele primite, se utilizeaza, conform statulutui de organizare si functionare, pentru: achizitionare aparate auditive, consumabile pentru acestea, decontarea serviciilor ...
Apr142024

Producator de energie electrica. Inregistrare dezechilibre si certificate verzi. Cifra de afaceri. Baza impozabila pentru impozitul pe veniturile micro.

de Otilia Roman valabil la 14 Apr 2024
Intrebare: Suntem o societate producatoare de energie si va rog sa ne precizati inregistrarea contabila a dezechilibrelor pozitive si negative, a dezechilibrelor vandute la preturi negative, a sumelor realocate ce le facturam noi. ACESTEA sunt alte venituri din exploatare sau intra la categ.758, respectiv 658? Acestea intra in cifra de afaceri? Noi avem venituri din vanzarea energiei (cont 705), venituri ...
Mar252024

Facturare prestari servicii. Neutilizarea conturilor din clasa 6 si 7

de Mariana Prejbeanu valabil la 25 Mar 2024
Intrebare: Societatea se ocupa cu organizare de tabere copii pentru activitati diverse. Tot SC contracteaza prestatorii de servicii (cazare, masa, transport etc.), servicii care se includ in factura emisa de SC catre beneficiar (scoala, agentie etc.). Exista vreo varianta de monografie contabila prin care cheltuielile cu cazarea, masa, transportul copiilor si veniturile aferente acestora sa se inregistreze ...
Mar202024

Tratamentul fiscal si contabil al investitiilor efectuate la imobile luate in comodat

de Alexandru Palaghia valabil la 20 Mar 2024
Intrebare: Pe baza unui contract de comodat, firma a deschis un punct de lucru - o pensiune (avem activat CAEN pentru activitati turistice). Pensiunea este in proces de renovare. Cum trebuie tratate facturile de achizitii - TVA deductibil, pe ce cont inregistrez cheltuielile. Va multumesc!