Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Martie 2024

Contract plati in numele clientului. Aspecte contabile si fiscale

Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Irina Dumitrescu
Consultant fiscal, Expert contabil
Intrebare: Societatea a incheiat contracte de livrare marfa - vinuri diverse sortimente - ( ct. comerciale) cu trei supermarketuri din Romania. Plata facturilor emise catre aceste supermarketuri urmeaza sa fie facuta de o societate cu sediul in Amsterdam care coordoneaza la nivel international platile pentru produsele livrate de societate. Plata se face in baza unui contract prin transfer electronic. Costurile acestor servicii vor fi retinute din valoare facturii care va fi achitata - deci societatea incaseaza facturile de marfa, mai putin cu aceste costuri.
Care este tratamentul fiscal al acestor operatiuni? Contractul trebuie declarat la Administratia Financiara de sector? Cum se face inregistrarea incasarilor si plata serviciilor? Ce acte trebuie sa solicit societatii din Amsterdam? Se declara suma achitata in D390? Societatea trimite un document de decontare care nu are statut de factura sau il pot folosi ca atare? Ce alte taxe si impozite trebuie platite (TVA, impozit pe servicii)?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4634

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Regimuri de taxare

Ian262024

Depunerea declaratiei de cifra de afaceri

de Olga Crevelescu valabil la 26 Ian 2024
TVA
Intrebare: O societate platitoare de TVA care a avut Vector Trimestrial si care in anul 2023 indeplineste in continuare conditiile pentru a fi platitoare Trimestrial, mai trebuia sa depuna Declaratia 094/700? Multumesc.
Iul072023

Regim de taxare, venituri din alte surse

de Portal Codul Fiscal valabil la 07 Iul 2023
TVA
Intrebare: La o societate platitoare de impozit pe profit administratorul a adus facturi diverse (haine,parfum) care s-au contabilizat pe contul 457 si tva nedeductibil. Precizez ca firma avea sold creditor 457. Avem o verificare documentara ANAF si organul de control vrea sa impoziteze cu 10 % ridicarile respective de dividende. Este corecta abordarea lor? Nu am inregistrat pe cheltuieli facturile ...
Mai122023

Modificare perioada fiscala a tva

de Olga Crevelescu valabil la 12 Mai 2023
TVA
Intrebare: Cand e vorba despre inlocuirea ancorei in urma reparatiei, firma ramane cu TVA la trimestru? Nu sunt nevoita sa o trec la luna fiind vorba despre un bun destul de scump? Multumesc.
Mai052023

Evidentierea TVA in decontul de taxa pentru suma pentru care s-a obtinut certificat de amanare la plata

de Alexandru Palaghia valabil la 05 Mai 2023
TVA
Intrebare: In situatia in care s-a obtinut un certificat de amanare plata TVA in Vama pentru importurile realizate de unitate, rog sa ne comunicati la ce capitol se declara in decontul 300 TVA-ul aferent (taxarea inversa). Multumesc.
Apr212023

Modificarea perioadei fiscale de raportare la depasirea plafonului de 100.000 euro an 2022

de Amelia Dumitras valabil la 21 Apr 2023
TVA
Intrebare: Un srl care a devenit platitor de tva in luna iulie 2022, tva lunar, are la sfarsitul anului 2022 o CA de 520.000 lei. Dar pe perioada iulie-dec 2022 are o cifra de afaceri mai mica de 100.000 eur, trebuia sa treaca la tva trimestrial?
Mar052023

Solutionare reclamatie calitativa pentru livrare intracomunitara de bunuri si valorificare deseuri in alt stat membru

de Amelia Dumitras valabil la 05 Mar 2023
TVA
Intrebare: Am efectuat o livrare intracomunitara de produse finite. O parte din produse au fost neconforme, asa ca am trimis altele cu aviz pentru inlocuire. Produsele neconforme nu s-au intors la noi deoarece cheltuiala cu transportul ar fi fost prea mare. Clientul nostru din Germania a reusit sa vanda aceste produse ca deseuri unei societati de valorificare din Olanda si vrea sa ni le plateasca la pret de ...