Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024

Declarare punct de lucru

Raspuns oferit de
Cornelia Nastase

Cornelia Nastase
Consultant fiscal
Intrebare: O companie cu sediul in Voluntari detine o cladire de birouri in Bucuresti, cladire pe care o inchiriaza companiilor. Pentru a putea deduce costurile generate de administrarea si intretinerea cladirii, TVA aferenta si pentru a nu risca confiscarea veniturilor (in cazul in care sunt considerate ca fiind obtinute dintr-o activitate neautorizata), compania este obligata sa inregistreze punct de lucru la respectiva adresa (pentru toata cladirea) sau este suficient sa aiba activitatea autorizata la terti? (CAEN 6820)

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6820

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Plata impozitelor

Mar092024

Costurile cu casele de marcat nu mai pot fi scazute din impozitul datorat

de Profeanu Laura valabil la 09 Mar 2024
Intrebare: Societate infiintata in luna octombrie 2023 achizitioneaza o casa de marcat in valoare de 1200 lei. Aceasta datoreaza un impozit pentru trim. 4 al anului 2023 in suma de 700 lei. Ce se intampla cu diferenta de 500 lei incepand cu anul 2024? Poate fi scazuta in urmatorii 7 ani?
Mar172023

Imprumut cu dobanda primit de la asociat

de Vera Constantin valabil la 17 Mar 2023
Intrebare: IMPRUMUT ASOCIAT CU DOBANDA. O societate platitoare de impozit pe profit primeste de la asociat un imprumut cu dobanda. Ce obligatii au societatea, respectiv persoana fizica, in legatura cu retinerea, declararea si plata impozitului pentru dobanda platita/incasata? Pentru societate, care este regimul deductibilitatii cheltuielii cu dobanda? Exista limitari privind nivelul dobanzii? Multumesc!
Nov072022

Declaratia 112. Punct de lucru cu salariati

de Vera Constantin valabil la 07 Nov 2022
Intrebare: Societatea "A" SRL cu sediul social in Bucuresti (contribuabili mijlocii), isi deschide un punct de lucru cu mai mult de 5 salariati in Mogosoaia incepand cu data de 1.10.2022. Administratia financiara Buftea emite Codul de inregistrare fiscala pentru punctul de lucru cu data de 20.10.2022. Cu ce luna trebuie societatea sa declare salariatii de la punctul de lucru in declaratia 112, ...
Aug202021

Retinere impozit venituri nerezidenti servicii de asigurare

de Elena Ionescu valabil la 20 Aug 2021
Intrebare: Am primit o factura de la firma-mama din Polonia reprezentand remuneratia pentru asigurarea creditului aferenta anului trecut (presupunem ca este de 10000 pln), respectiv remuneratia pentru comisionarea creditului pentru intreg anul trecut (presupunem ca este 50000 pln). Cum se face retinerea la sursa a impozitului pe veniturile nerezidentilor in momentul platii facturii, pentru ambele servicii? ...
Iul142021

Acordare cadouri catre absolventii de liceu care au obtinut media peste 9 la bacalaureat

de Mariana Prejbeanu valabil la 14 Iul 2021
Intrebare: Societatea doreste sa recompenseze absolventii din anul acesta care au obtinut media peste 9 la bacalaureat, cu un tort. (firma produce torturi). Ce implicatii fiscale sunt pentru firma?
Iul142021

Achizitie imobil, investitii ulterioare, cheltuieli, valorificare

de Elena Ionescu valabil la 14 Iul 2021
Intrebare: Urmeaza sa cumpar o casa realizata la "gri" pe firma. De la o persoana fizica. Ulterior firma vrea sa finalizeze casa. Trebuie sa fie facuta la interior. Shapa, ziduri, tavanul, gresie, faianta, mobilier, electrocasnice, terenul din fata casei. 1. Fiind bunul firmei le pot cumpara, deductibil, pe firma; da? 2. cand o sa vreau ulterior sa o vand voi avea de adaugat pentru a plati la stat ...