Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Martie 2024

Declaratia unica - venituri din cedarea folosintei bunurilor

Raspuns oferit de
Cristina Cret

Cristina Cret
Consultant fiscal
Intrebare: Intrebarea se adreseaza pentru anul 2018.



O persoana fizica (pensionar) detine patru spatii comerciale pe care le-a inchiriat unor persoane juridice in baza unor contracte de inchiriere, astfel:

Contract 1:

chirie 400 lei/luna, incheiat pentru perioada decembrie 2017 - mai 2018. In data de 31.05.2018 s-a incheiat un act aditional cu prelungirea perioadei de inchiriere din iunie 2018 in mai 2018 Pensionarul a depus la ghiseu declaratia unica in data de 31.05.2018 si a declarat venit de 2000 lei = 400 lei x 5 luni si venit 2.800 lei=400 lei x7 luni.

In afara contractului 1, au mai fost incheiate trei contracte pentru care s-a depus declaratia 220, astfel:

Contract 2 perioada iunie 2017-mai 2019, 230 leiluna, declaratie 220 depusa in iunie 2017.

Contract 3 septembrie 2017- februarie 2018, 600 leluna. Declaratie 220 depusa in septembrie 2017.

Prelungire perioada martie 2018 - februarie 2019, 600 leiluna. Declaratie 220 depusa in februarie 2018

Contract 4 februarie 2018 - august 2018, 300 leiluna. Declaratie 220 depusa in februarie 2018



Avand in vedere informatiile de mai sus, respectiv faptul ca s-a depus declaratie unica in 31 mai 2018 pentru contractul 1 si declaratii 220 pentru contractele 2,3 si 4, se mai poate depune o declaratia unica rectificativa pentru 2018, pana la 15 iulie 2018, in care sa se declare toate contractele de inchiriere, chiar daca s-au depus declaratii 220?

Contribuabilul va datora si impozit pe venit si CASS? Ce cuantum?

Tip societate: P.F.
Numar de angajati: 0 angajati
Cod CAEN: inchiriere spatii

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozit pe venit

Ian202020

Suma incasata in extras. Clarificarea naturii incasarii pentru contabilizarea operatiunii

de Constanta Popa valabil la 20 Ian 2020
Intrebare: O clienta a primit in contul firmei o suma de bani, fara sa intrebe daca se poate sau nu. In extrasul de banca apare ca incasare cand, in realitate nu e incasare. Cum procedez din punct de vedere contabil, cum inregistrez, cum procedez avand in vedere ca trebuie sa declar si impozitul pe venit? Va multumesc, anticipat.
Ian132020

PFA. Personalitate juridica. Vanzare teren agricol

de Otilia Roman valabil la 13 Ian 2020
Intrebare: Va rugam sa ne sprijinti cu o opinie legata de urmatoarea situatie:   - PFA norma de venit, platitor de TVA, cod CAEN 0111, doreste sa vanda o suprafata de teren agricol unei persoane fizice.   Va trebui intocmit un contract de vanzare cumparare si factura cu TVA?   Cum se declara acest venit in DU la PFA? Presupune aceasta vanzare modificari in sistemul ...
Dec222019

Regim fiscal utilizare autoturisme

de Irina Dumitrescu valabil la 22 Dec 2019
Intrebare: Avem urmatoarele cazuri pentru un SRL, neplatitor de TVA, Microintreprindere: 1. Medicul asociat unic nu este salariat si foloseste masina personala in scopul desfasurarii activitatii: vizite domiciliu pacienti, deplasari intre cele 2 puncte de lucru. In acest caz cheltuiala cu combustibilul este inregistrata integral pe cost (inclusiv TVA-ul). Ce se intampla in acest caz cu conditia ...
Dec172019

Modificare statut fiscal de la microintreprindere, platitor impozit pe profit, microintreprindere

de Elena Ionescu valabil la 17 Dec 2019
Intrebare: O societate a fost platitoare de impozit pe profit pana in 31 decembrie 2017. Deoarece nu a avut cifra de afaceri peste 1.000.000 euro, din 01.01.2018 a devenit platitoare de impozit pe veniturile microintreprinderilor. Pentru ca nu ne convenea, am majorat capitalul social si din 01.04.2018 am redevenit platitor de profit. Acum s-a schimbat activitatea firmei si ar fi mai bine sa fim platitori de ...
Dec082019

Deducere sume sponsorizare din impozitul pe veniturile microintreprinderilor

de Elena Ionescu valabil la 08 Dec 2019
Intrebare: Suntem o societate platitoare de impozit pe veniturile microintreprinderii si am facut o sponsorizare Asociatiei "Firul Sperantei" Timisoara, in baza unui contract de sponsorizare. In ce conditii ne putem deduce cheltuiala cu sponsorizarea din impozitul datorat? Trebuie sa depunem formularul 107?
Dec102019

Cadouri acordate angajatilor

de Dani Cucu valabil la 10 Dec 2019
Intrebare: Firma doreste sa acorde angajatilor firmei o prima de 150 RON sub forma cadou in bani cu ocazia Craciunului an 2019. Va rog sa ne informati cu urmatoarele: 1) suma de 150 RON se poate acorda cadou in bani angajatilor firmei? Nu se da sub forma de tichet cadou! 2) aceasta suma de 150 RON in bani este neimpozabila? se poate incadra in prevederile urmatoarelor articole: a) ...