Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024

Neactualizare date la ANAF. Inregistrare facturi

Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Mariana Prejbeanu
Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar
Intrebare: O societate comerciala ce si-a modificat sediul social primeste facturi cu datele vechiului sediu social. Mentiunea avand ca obiect inregistrarea modificarilor este inscrisa in registrul comertului la data de 08.04.2022. Toate facturile emise incepand cu data de 08.04 trebuie sa aiba adresa sediului social nou. Noi am notificat furnizorii cateva zile mai tarziu cand am intrat in posesia documentelor. Au fost de asemenea achizitii efectuate de angajatii societatii in aceasta perioada. Care este modalitatea de corectare a documentelor pentru a fi conforme, caci unele facturi sunt emise de furnizori prin preluarea datelor de pe mfinante fara posibilitatea de introducere manuala a datelor? Pe site-ul Ministerului de Finante adresa sediului social nu este inca actualizata. Se pot inca inregistra o perioada facturile cu adresa veche sau riscam la un eventual control fiscal sa fie calificate ca neconforme cu prevederile Codului fiscal referitor la elementele obligatorii ale facturii? Multumesc!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4645

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Mar252024

Principiul contabilitatii de angajamente

de Profeanu Laura valabil la 25 Mar 2024
Intrebare: Primesc cateodata facturi de la Bolt pentru platile existente in extrasul de cont, dar de cele mai multe ori, am doar plata facuta catre Bolt in extrasul de cont. Daca nu imi sunt aduse facturi pentru unele cheltuieli cu transportul (Bolt) pot sa trec cheltuiala deductibila, doar folosindu-ma de plata din extasul de cont unde scrie Bolt trip? Multumesc.
Nov152023

Inregistrare contracte chirii la ANAF. Scutirea de TVA pentru inchirieri

de Profeanu Laura valabil la 15 Nov 2023
Intrebare: Un SRL "AA" inchiriaza spatiul detinut unui alt SRL "BB". Trebuie inregistrat contractul respectiv la ANAF? In momentul achizitiei cladirii SRL-ul "AA" era neplatitor de TVA, conform CAEN nu avea obligatia sa se inregistreze ca platitor TVA. Cum procedeaza daca depaseste plafon TVA pentru venituri din inchiriere spatiu?
Nov062023

Procedura privind modificarea domiciliului fiscal

de Ela Dumitra valabil la 06 Nov 2023
Intrebare: In cazul in care ne schimbam sediul social, care este procedura de informare a ANAF cu privire la noul sediu? Ce documente trebuie depuse si in cat timp de la schimbarea sediului/inregistrarea la registrul comertului? Cererea preschimbare sediu - exista un anumit formular, sau se face cerere de mana? - CIF nou - contract de inchiriere nou - certificat de TVA in original - Hotararea AGA de ...
Oct092023

Registrul de evidenta fiscala impozit pe profit

de Anastasia Bogaciuc valabil la 09 Oct 2023
Intrebare: In situatia in care in trimestrul III an 2023 o microintreprindere depaseste pragul de 500.000 de euro si depune formularul D700 pana in 15 octombrie, care este data limita de achizitie a Registrului de Evidenta Fiscala de la ANAF? Se poate intocmi acest Registru si in format electronic respectand modelul celui achizitionat de la ANAF? Exista vreun articol de lege aparut referitor la acest aspect ...
Iun152023

Registrul Inventar PFA

de Profeanu Laura valabil la 15 Iun 2023
Intrebare: Care este modalitatea de completare a registrului inventar pentru un PFA si care este formularul actual? Am intalnit mai multe opinii. Se completeaza in fiecare an un formular cu valorile la 31.12.22 pentru active (stocuri materiale?, obiecte de inventar, imobilizari...). Se completeaza de la inceputul activitatii in ordinea cronologica pentru obiecte de inventar si imobilizari. La data iesirii ...
Mai282023

Inscrierea in D390 a codului de inregistrare in scopuri de TVA al unei PFA inregistrata in regim special conform art. 317 din CF

de Ela Dumitra valabil la 28 Mai 2023
Intrebare: Cum trebuie inscrisa semnatura electronica cu care se depune 390 pentru PFA (fara angajati, cu organizare individuala in sistem real, activitati independente) care a obtinut Certificat de inregistrare in scop de TVA conform articolului 317 din Codul fiscal pentru prestari servicii intracomunitare? Este necesara completarea CUI intracomunitar cu specificatia platitor de TVA sau neplatitor? Sau cum ...