Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024

Obligatii privind actele clientilor cabinetelor de contabilitate

Raspuns oferit de
Alexandru Palaghia

Alexandru Palaghia
Expert contabil
Intrebare: Suntem cabinet de contabilitate si avem societati cu care am incheiat colaborarea, insa nu avem semnat act aditional de incheiere de contract (nu mai stim nimic de asociat/administrator, societatile nu mai au activitate, la unele avem si facturi de contabilitate neachitate in sold) aceste societati sunt din 2007 - maxim 2020. Ce putem face cu documentele care au ramas la noi? Nu avem acte de societate originale, ci doar dosare cu declaratii depuse la ANAF, dosare cu state de plata si dosare cu acte contabile prelucrate de catre noi (contine facturi de clienti si furnizori in original). Ce putem face sa nu avem probleme in caz de controale? Mentionez ca firmele au fost mici, cu putine documente... nu au fost probleme pana acum... insa... Dar in cazul in care firma este deja radiata la ORC si la fel este si pe site ANAF? Multumim.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Cod CAEN: 0220

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

Mar032024

Avansuri. Documente justificative

de Irina Dumitrescu valabil la 03 Mar 2024
Intrebare: Va rugam sa ne precizati care sunt documentele justificative care stau la baza operatiunilor de incasari/plati avansuri marfa, in afara de factura aferenta si operatiunea in sine de incasare/plata. Doresc sa mai fac referire si la situatia in care decontarile se fac intre firme legate sau afiliate. Uneori avansurile incasate se restituie integral, cu factura si decontare aferenta. Va rugam sa ne ...
Mar082023

Pastrarea documentelor financiar contabile pe suport tehnic

de Elena Ionescu valabil la 08 Mar 2023
Intrebare: Multumesc pt raspuns. Mai am o nelamurire: ce documente sunt imperios necesar de listat (ex. NIR, registru casa etc.) sau toate documentele pot sa ramana salvate in cloud?
Feb222023

Arhivarea documentelor in format electronic

de Elena Ionescu valabil la 22 Feb 2023
Intrebare: Va rog sa ma indrumati cu o legislatie cu privire la digitalizarea departamentului financiar contabil. Anume: la nivel de conducere se doreste reducerea consumului de papetarie prin arhivarea si stocarea pe dispozitive externe a tuturor documentelor, respectiv NIR, extrase banci, referate de necesitate aferente achizitiilor, registru casa etc. Nu am gasit nimic legal in aceasta privinta (daca o ...
Aug142021

Societate civila profesionala de avocatura. Aspecte contabile si fiscale

de Ionut Jinga valabil la 14 Aug 2021
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu particularitatile unei societati civile profesionale de avocati conform documente anexate. Intrebari: 1. Contabilitatea se tine in partida simpla? 2. Decontul privind repartizarea veniturilor si a cheltuielilor, conform procentelor de detinere (10%, respectiv 90%), se realizeaza lunar sau anual? 3. Anual se depun declaratiile 204 si 223. Sumele inscrise ...
Feb112021

Contarea pe documentele justificative

de Constanta Popa valabil la 11 Feb 2021
Intrebare: Referitor la contarea documentelor inregistrate in contabilitate (facturi furnizori, deconturi, registre de casa), este obligatorie scrierea pe documente a notelor contabile inregistrate?
Nov022020

Factura electronica. Arhivarea documentelor

de Constanta Popa valabil la 02 Nov 2020
Intrebare: Am dori sa ne oferiti suportul intr-o problema legata de discutia arhivei clasice versus cea electronica.   In ceea ce priveste situatia unei arhivari electronice a anumitor documente, am vrea sa stim daca se poate face astfel: - Noi avem o platforma online unde clientii nostri persoane juridice lanseaza comenzi pe reperele comercializate de noi - In aceeasi platforma ei ...