Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 18 Aprilie 2024

Ordinul 2343. Aplicabilitatea doar in caz de cumul de CIM

Raspuns oferit de
Rodica Mantescu

Rodica Mantescu
Consilier juridic
Intrebare: Suntem o organizatie profesionala ale carei organe de conducere (presedinte, vicepresedinti, consilieri) sunt persoane alese (facem mentiunea ca nu avem incheiat cu acestia niciun fel de contract). Pentru activitatea depusa, acestia primesc o indemnizatie care, in conformitate cu Legea 227/2015 privind Codul fiscal, este un venit asimilat salariilor. In cazul in care nu exista un contract de munca incheiat cu aceste persoane alese in functii de conducere, iar indemnizatia bruta este sub valoarea salariului minim de 1.450 lei, este necesar ca acestia sa completeze declaratia pe propria raspundere prevazuta de OMFP 2343/31.08.2017 privind procedura de aplicare a prevederilor art. 140 alin. (3) lit.e din Legea 227/2015 privind Codul fiscal?

Tip societate: O.N.G.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Cod CAEN: 9412

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contributii

Apr142024

Radiere PFA in 2024

de Vera Constantin valabil la 14 Apr 2024
Intrebare: O PFA, CAEN 6202, cu norma de venit in anul 2023, obligata in 2024 sa fie trecuta la sistem real, nu a desfasurat activitate in anul 2024 si nu are venituri facturate in 2024 si nici cheltuieli inregistrate in 2024. Mentionez ca are o incasare in cont bancar in ianuarie 2024 de 38.900 lei din factura lunii dec.2023, cand era la norma de venit. PFA-ul a fost radiat de la ONRC in data de ...
Apr052024

Facilitati IT. Sucursala autohtona a unei firme din UE

de Florentina Buzea valabil la 05 Apr 2024
Intrebare: O sucursala din Romania care presteaza servicii de IT, dar care in Romania nu emite nici o factura de vanzare, are doar cheltuieli (salarii, chirie birouri), pentru salariati acorda facilitatile angajatilor din IT. Pentru a putea beneficia de aceste facilitati sucursala din Romania ar trebui sa aiba venituri in Romania? Daca da, intre societatea mama care este in Germania si sucursala ar trebui ...
Mar242024

Aplicarea facilitatilor, ca urmare a desfasurarii activitatii de creare de programe pentru calculator

de Dani Cucu valabil la 24 Mar 2024
Intrebare: Va multumesc pentru raspuns, am incadrat gresit intrebarea. Societatea aceasta este in sectorul IT si a beneficiat de facilitatile privind impozitul pe salariu. Trebuie sa repun intrebarea, alegand domeniul corect, sau puteti reveni dvs. pe aceasta speta? Va multumesc.
Mar222024

C.A.S. administrator si presedinte Asociatie de proprietari pensionari la limita de varsta

de Florentina Buzea valabil la 22 Mar 2024
Intrebare: Asociatie de proprietari care are administrator si presedinte pensionari cu contract de mandat. Fiind pensionari pe limita de varsta mai datoreaza CAS pentru aceste venituri? Daca da, pot recupera in vreun fel aceste sume avand in vedere ca sunt deja pensionar? Daca nu, va rog sa ma ajutati cu modalitatea corecta de completare a declaratiei 112, deoarece am selectat la 11. ca salariatul este 1 - ...
Mar222024

Servicii turistice acordate conform CCM. Tratament fiscal

de Rodica Mantescu valabil la 22 Mar 2024
Intrebare: O microintreprindere desfasoara activitatea in intermediere vanzare carburanti. Are sindicat (la nivel national) si contract colectiv de munca unde sunt acordate mai multe beneficii salariatilor, inclusiv bilete de tratament si odihna in tara si strainatate. Pentru aceste servicii societatea primeste factura de la o agentie de turism, o achita integral iar diferenta ce Nu este suportata de ...
Mar212024

Mai multe contracte cu timp partial. Baza de calcul CAS si CASS

de Nicolae Liviu valabil la 21 Mar 2024
Intrebare: Un salariat are 3 contracte de munca la societati diferite. Se suspenda unul dintre contracte pe o perioada de 60 zile. La celelalte 2 nu se suspenda activitatea. Toate cele 3 contracte in total fac norma de 8 ore/ zi. Dupa suspendare nu mai indeplineste cele 8 ore/zi. Contributiile salariale (CAS, CASS, impozit) la celelalte 2 contracte se vor plati la nivelul unui salariu minim pe economie? ...