Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 29 Martie 2024

Realizare modernizare gater, componente montaj

Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Mariana Prejbeanu
Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar
Intrebare: Obiectul unui contract este executia unor lucrari de modernizare a unui gater., ce presupune achizitionarea unor a doua componente (brat complet si transportator) si montarea/conectarea acestora la gater in luna noiembrie 2021. Din diverse motive (ce tin de beneficiarul lucrarii) se incheie un act aditional cu prelungirea termenului de executie a lucrarii in luna februarie 2022. Executantul lucrarii (furnizorul) livreaza catre beneficiar componentele gaterului (care au o pondere de 95% in valoarea contractului), urmand ca in anul 2022 acestea sa fie montate la gater. Furnizorul livreaza componentele si emite factura in luna noiembrie 2021. Care sunt inregistrarile contabile ce se efectueaza in anul 2021 pentru cele doua componente? Ce documente se intocmesc pentru receptia celor doua componente care nu au fost montate?

Tip societate: R.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 0210

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Imobilizari

Mar232024

Achizitie motocicleta in interesul administratorului

de Ionut Jinga valabil la 23 Mar 2024
Intrebare: Administratorul unei societati doreste achizitionarea unei motociclete pentru a fi folosita doar de catre el in interes personal. Nu doreste sa deduca nicio cheltuiala si nici TVA-ul aferent. Este posibil acest lucru? Exista vreo implicatie fiscala in acest sens? Care sunt inregistrarile contabile pentru aceasta achizitie? Valoarea acesteia este de aproximativ 5.000 EUR. Multumesc!
Mar142024

Documente inregistrare lucrari modernizare imobil

de Elena Garofil valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: O societate comerciala, proprietara unei cladiri pe care o utilizeaza pentru inchiriere, modernizeaza cladirea (in principal grupurile sanitare de la fiecare etaj). In acest scop incheie contracte cu firme de constructii, care urmeaza sa realizeze lucrarea, care presupune atat consumuri de materiale cat si de manopera. Pe parcursul lucrarii se realizeaza plati partiale, care au la baza facturi ...
Mar132024

Obiecte de inventar versus mijloace fixe

de Profeanu Laura valabil la 13 Mar 2024
Intrebare: Referitor cheltuieli amenajare apartament in vederea inchirierii: va rugam sa ne indicati care este procedura legala de incadrare fiscal-contabila pentru urmatoarele operatiuni; mentionam ca apartamentul a fost achizitionat in stare finala, functionala: 1. Executie perete despartitor montare usa, pe baza de factura furnizor, valoare mai mica de 20% din valoarea apartamentului. 2. Achizitie ...
Ian252024

Donatie teren din patrimoniul societatii

de Elena Garofil valabil la 25 Ian 2024
Intrebare: Societate microintreprindere, detine in patrimoniu un teren pe care doreste sa-l doneze catre persoana fizica. Care este tratamentul contabil si fiscal si cota de TVA cu care se factureaza?
Dec162023

Achizitii active, amortizare, dosar dauna asigurator

de Elena Ionescu valabil la 16 Dec 2023
Intrebare: Rog monografie pentru inregistrarea in contabilitate si gestiune a mijloacelor fixe (cod clasificare si perioada de am.) o.i. Factura de achizitie: poz. 1 - Tablou automatizare sistem sanitar = 4500 lei; poz. 2 - plutitor = 2067 lei; poz. 3 - servicii montare = 596 lei; poz. 4. servicii punere in folosinta = 900 lei. Valoarea produselor achizitionate se recupereaza prin dosar de dauna de la ...
Nov022023

Reziliere contract. Eliminare modernizare spatiu inchiriat

de Mariana Prejbeanu valabil la 02 Nov 2023
Intrebare: Societatea a inregistrat in 212 modernizarile intr-un spatiu inchiriat, la momentul actual investitia este complet amortizata, contractul de inchiriere este reziliat, cum procedez sa o scot din imobilizari si pe baza caror documente? Multumesc.