Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 22 Iulie 2019
Un produs marca Rentrop ∧ Straton
  • Newsletter GRATUIT
  • Aboneaza-te GRATUIT la newsletter-ul PortalCodulFISCAL.ro.
     
    Aboneaza-te acum si primesti GRATUIT Raportul Special "Top 10 spete fiscal-contabile ale lunii".
    Top 10 spete fiscal-contabile ale lunii
    Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Refacturare amenajari efectuate la un spatiu inchiriat

Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Mariana Prejbeanu
Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar
valabil la 10 Mai 2019
Intrebare: Avem un spatiu inchiriat de la o persoana juridica, pentru activitatea de productie. Conform contractului, la acest spatiu s-au efectuat lucrari de reparatii (placare cu gresie, inlocuire tamplarie, varuit etc) suportate financiar de catre firma noastra, urmand ca ulterior sa refacturam aceste cheltuieli catre proprietarul spatiului. Intelegerea este ca valoarea cu recuperarea acestor cheltuieli de reparatii sa se compenseze cu valoarea chiriei lunare, ceea ce ar insemna ca durata vreo 7 ani.



Intrebarile noastre sunt:

- Pe factura emisa de noi scriem ca explicatie recuperare cheltuieli cu reparatii la spatiul inchiriat, conform contract nr......?

- Pe ce cont inregistram aceasta factura cu recuperarea costurilor, mentionand ca in contabilitatea noastra toate aceste cheltuieli s-au inregistrat in contul 212, urmand sa se amortizeze pe perioada contractului de inchiriere, care este de 10 ani.

- Se poate face inregistrare pe 472, si mai apoi concomitent cu amortizarea sa inregistram si venitul, si care cont de venituri?

- Sau putem inregistra aceste cheltuieli direct pe contul 628 si mai apoi inregistram in contul 7588 recuperarea cheltuielilor?

- Si cum facem compensarea lunara a sumelor datorate reciproc, la nivelul chiriei lunare, care este mai mica?

Trebuie utilizate formulare speciale de compensare, emise de Imprimeria Nationala? Si vom emite luna de luna astfel de formulare?

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?


Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Refacturare amenajari efectuate la un spatiu inchiriat
SMS
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Top 10 spete fiscal-contabile ale lunii"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Articole similare

Iul212019

Sustinere invatamant dual. Deductibilitate cheltuieli

de Vera Constantin valabil la 21 Iul 2019
Iun272019

Ambalaj primit gratuit. Inregistrari contabile

de Irina Dumitrescu valabil la 27 Iun 2019
Mai302019

Inregistrare cheltuieli inchiriere teren fotbal

de Elena Garofil valabil la 30 Mai 2019
Mai312019

Servicii organizare team building

de Mariana Prejbeanu valabil la 31 Mai 2019
x