Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024

Soft dezvoltat intern. Exploatarea prin licentiere catre terti. Recunoasterea ca imobilizare necorporala sau activ circulant. Inregistrarea veniturilor din vanzari

Raspuns oferit de
Constanta Popa

Constanta Popa
Consultant fiscal
valabil la 14 Sep 2020

Intrebare:
Societatea a dezoltat in decurs de cativa ani, intern, un soft de salarizare format din mai multe module.
 
In septembrie 2020 vinde catre un client licenta (pentru 3 module al softului) si servicii de implementare ale acesteia. Instalarea, configurarea si implementarea se va realiza la sediul clientului. Termenul pentru implementare este de 3 luni de la data achizitiei si se ofera o garantie de 12 luni pentru eventualele bug-uri ale aplicatiei.
 
Pretul cuprinde accesul a 8 utilizatori. Facturarea contractului se va face in 2 trense : prima transa licenta (insotita de aviz de expeditie, proces verbal de receptie, declaratie de conformitate si proces verbal de instalare); a doua transa servicii de implementare (certificat de calitate si garantie; proces verbal de acceptanta si punere in functiune).
 
Procesul verbal de punere in functiune si de instalare se va semna atat de client cat si de furnizor, dupa instalarea produsului si efectuarea testelor privind functionalitatea la parametrii tehnici de functionarea a modulelor achizitionate.
 
Intrebarea este: vanzarea de mai sus se incadreaza la vanzare de bunuri sau la vanzare de servicii? In cazul in care se incadreaza la vanzare de bunuri cum se poate stabili costul de productie (pentru descarcarea din gestiune) avand in vedere ca este un produs creat intern pe o perioada lunga de timp si este posibil sa fie vandut si catre alti clienti in viitor?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6201

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Imobilizari

Mar142024

Valoarea impozabila a cladirii. Perioada de actualizare. Reparatii la cladire

de Constanta Popa valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: Valoarea contabila a cladirii 200.000 lei - Valoarea conform raportului de evaloare 31.12.2022 (depus si inregistrat la DITL 150.000 lei - In data de 10.07.2023 se efectueaza lucrari de reparatii la cladire in valoare de 170.000 lei (depasesc 20% din valoarea cladirii astfel se declara la DITL) - In data de 31.12.2023 se reevalueaza cladirea la 250.000 lei. Depunem raportul de reevaluare la ...
Ian142024

Tratament fiscal venituri din cedarea folosintei bunurilor detinute in strainatate

de Elena Ionescu valabil la 14 Ian 2024
Intrebare: Administratorul societatii ca persoana fizica achizitioneaza un apartament in STATELE UNITE. O sa realizeze venituri din inchirierea acestui apartament. Ce obligatii fiscale ii revin in Romania, ca persoana fizica? Daca societatea ar achizitiona acest apartament in vederea realizarii venituri din chirii, care ar fi obligatiile fiscale? Multumesc.
Dec162023

Achizitii active, amortizare, dosar dauna asigurator

de Elena Ionescu valabil la 16 Dec 2023
Intrebare: Rog monografie pentru inregistrarea in contabilitate si gestiune a mijloacelor fixe (cod clasificare si perioada de am.) o.i. Factura de achizitie: poz. 1 - Tablou automatizare sistem sanitar = 4500 lei; poz. 2 - plutitor = 2067 lei; poz. 3 - servicii montare = 596 lei; poz. 4. servicii punere in folosinta = 900 lei. Valoarea produselor achizitionate se recupereaza prin dosar de dauna de la ...
Nov302023

Imobilizare in curs PFA

de Alexandru Palaghia valabil la 30 Nov 2023
Intrebare: La o Intreprindere Individuala cu contabilitate partida simpla cum se pot inregistra cheltuieli pentru construirea unei cladiri, deci un atelier? Cand va fi patrimoniul la Intreprindere Individuala si pana acum cum procedam pana sa il receptionam? Multumesc mult!
Nov032023

Tratamentul contabil al cheltuielilor ulterioare legate de o imobilizare

de Alexandru Palaghia valabil la 03 Nov 2023
Intrebare: Societatea X a construit o cladire care a fost data in folosinta in 2019, in contabilitate are pe investitii in curs o valoare de 450.000 lei inregistrata cu facturi din 2020. Cum pot sa inchid contul 235 ,,investitie in curs'' la data prezenta? Mentionez ca in anul 2021 s-a facut reevaluare pe cladire, iar in 2022 a fost instrainat un etaj din aceasta. Multumesc.
Nov022023

Reziliere contract. Eliminare modernizare spatiu inchiriat

de Mariana Prejbeanu valabil la 02 Nov 2023
Intrebare: Societatea a inregistrat in 212 modernizarile intr-un spatiu inchiriat, la momentul actual investitia este complet amortizata, contractul de inchiriere este reziliat, cum procedez sa o scot din imobilizari si pe baza caror documente? Multumesc.