Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024

Solicitare rambursare de TVA. Baza de date contabilitate

Raspuns oferit de
Dana Hristu

Dana Hristu
Consultant fiscal
valabil la 18 Nov 2021

Intrebare:
In urma solicitarii rambursarii de TVA, inspectorul fiscal solicita baza de date din SAGA a intreprinderii individuale. Inspectia fiscala are dreptul sa solicite baza de date SAGA?

Tip societate: P.F.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 0141

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Intreprinderi individuale si familiale

Nov192021

Imobil in patrimoniul de afectatiune al intreprinderii familiale. Transferul in patrimoniul personal. Implicatii fiscale

de Constanta Popa valabil la 19 Nov 2021
Intrebare: O intreprindere familiala formata din sot si sotie a achizitionat un apartament in anul 2012 - fara tva, care in prezent este partial amortizat. Acest apartament considerat patrimoniu de afectatiune al IF, printr-un act notarial de partaj benevol a fost trecut in proprietatea sotului, in timpul casatoriei. Acum cei 2 soti divorteaza si printr-un alt act notarial, sotul isi retrage apartamentul ...
Aug312018

Venit anual ales pentru plata CAS

de Dani Cucu valabil la 31 Aug 2018
Intrebare: Am o intreprindere individuala si venitul anticipat pe anul 2018 este sub plafonul 22.800 RON. Nu am alte venituri. De aici rezulta ca nu trebuie sa platesc CAS. Dar eu vrea sa platesc CAS optional. Declaratia unica vreau sa depun (rectific) in 03.09.2018. As vrea sa platesc CAS incepand cu luna septembrie 2018 (4 luni din anul 2018- 475 RON X 4 luni). Pot sa fac asta sau CAS-ul se poate plati ...
Aug302016

Venituri din activitati independente. Reguli de determinare a venitului net anual/pierderii fiscale anuale. Documente financiar-contabile

de Dani Cucu valabil la 30 Aug 2016
Intrebare: O intreprindere individula avand activitate comert cu amanuntul si conducand contabilitatea in partida simpla, incepand cu anul 2016 are obligatia de a intocmi note de receptie pentru marfa si raport de gestiune? La stabilirea impozitului pe venit, stocul de marfa de la sfarsitul anului trebuie scazut de la plati (aici pot interveni doua situatii:1 stocul de marfa este achitata, 2. stocul de ...
Sep282015

Servicii legate de bunuri imobile

de Irina Coma valabil la 28 Sep 2015
Intrebare: O intreprindere individuala, incheie un contract pentru prestare de servicii amenajari interioare cu o societatea din Belgia, lucrarile fiind executate la diferite locatii din Belgia. Factura pentru servicii se intocmeste o data pe luna, in functie de valoarea lucrarilor efectuate. Pentru perioada septembrie-decembrie valoarea estimata a lucrarilor este de aprox. 5.000 EUR. In aceasta situatie, ...