Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024

Spatiu pus la dispozitie gratuit. Implicatii fiscale

Raspuns oferit de
Mariana Prejbeanu

Mariana Prejbeanu
Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar
valabil la 27 Mai 2017

Intrebare: Aeroportul pune la dispozitie un spatiu pentru ca o companie de transport aerian sa-si promeveze o ruta noua cu destinatia in acest aeroport. In acest spatiu el isi va prezenta materialele de promovare. Spatiul este pus la dispozitie in mod gratuity daca un an de zile compania aeriana va mentine periodicitatea rutelor conform acordului, in caz contrar compania va factura o suma conform acord. Promovarea acestei rute este si in interesul companiei care va incasa venituri ca urmare a dezvoltarii traficului aerian. Va rugam sa ne ajutati cu opinia dvs. astfel: 1. Ce documente intocmim la punerea la dispozitie a spatiului, in sensul facturarii sau nu si momentul la care se efectueaza aceasta facturare, precum si valoarea; 2. Avand in vedere ca aceasta promovare este si in beneficiul aeroportului, poate fi emisa o factura care are o valoare neta 0 avand inscrise doua randuri: valoarea prestatiei (spatial) si respectiv aceasta valoare considerata bonus la aceeasi valoare? 3. Poate fi interpretat ca o cheltuiala de promovare a unui serviciu nou de catre aeroport? Ce document se intocmeste in aceasta situatie?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: activitati conexe aeroportuare

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Venituri

Dec072023

Venituri organizare activitate afterschool

de Elena Ionescu valabil la 07 Dec 2023
Intrebare: ONG-ul se ocupa cu sustinerea educatiei din donatii si sponsorizari. Pe langa aceasta activitate colecteaza de la parintii copiilor in baza unui tabel suma pentru afterschool. In urma colectarii depune banii la banca si plateste factura emisa de institutia de invatamant pentru prestatia invatatoarelor. As dori sa-mi comunicati daca incasarea sumelor de la parinti in baza unui tabel este corecta ...
Dec042023

Drepturi salariale stabilite prin HJ. Dobanda si inflatia

de Rodica Mantescu valabil la 04 Dec 2023
Intrebare: O institutie are obligatia, conform sentintei definitive, sa plateasca diferente salariale rezultate din reincadrarea salariala. Drepturile calculate urmeaza a fi actualizate cu indicele de inflatie de la data platii la care se adauga si dobanda legala penalizatoare. Va rog frumos sa ma ajutati cu raspunsul la urmatoarele intrebari: 1. Este corect sa stabilim diferenta dintre salariile brute, ...
Nov242023

Plafon pentru vanzari intracomunitare de bunuri la distanta

de Amelia Dumitras valabil la 24 Nov 2023
Intrebare: Societatea vanzatoare vinde in mai multe tari din UE (Germania, Franta, Ungaria, Spania); Plafonul de 10000 euro se calculeaza pentru fiecare stat separat?
Nov182023

Plafon pentru vanzare intracomunitara de bunuri la distanta, obligatia inregistrarii TVA pentru aplicarea regimului special UE

de Amelia Dumitras valabil la 18 Nov 2023
Intrebare: O societate comerciala cumpara si vinde diverse marfuri (piese si accesorii pentru autovehicule) din si in tarile membre UE, cu taxare inversa pentru societatile comerciale care au cod TVA valid, iar pentru persoanele fizice, clienti ai societatii vanzatoare, facturarea este cu tva 19%. Intrebare: in conditiile in care volumul vanzarilor catre persoane fizice membre UE depaseste 10.000 euro, care ...
Oct032023

Anulare participare la o asociere in participatie, prin neindeplinire contract de asociere. Consecinte fiscale

de Mariana Prejbeanu valabil la 03 Oct 2023
Intrebare: Societatea A doreste iesirea dintr-o asociere in participatiune, unde nu este lider. Participarea este de 800.000 euro. Liderul (societate B) nu a furnizat niciun decont pentru operatiuni in participatie in cei doi ani de activitate, motiv pentru care societatea A doreste sa se retraga din asociere. Avand in vedere ca nu a fost stabilita cota de participare si nici nu au fost furnizate ...
Sep292023

Modificare informatii - regim casa de marcat

de Costin A. Istrate valabil la 29 Sep 2023
Intrebare: Rog consultanta pentru urmatoarea speta: firma devine platitoare de tva incepand cu 1 oct 2023, casa de marcat trebuie modificata cu 1.10.2023, dar aceasta cade in ziua de duminica. Cei de la casa de marcat solicita prezentarea casei pe data de 29.10.2023 - zi lucratoare, vanzarile pentru zilele de 29 si 30 septembrie 2023 cum se mai pot trece prin casa de marcat daca firma nu poate trece ...