Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Martie 2024

Subcontractare lucrari de constructii

Raspuns oferit de
Constanta Popa

Constanta Popa
Consultant fiscal
valabil la 04 Feb 2021

Intrebare: Am doua societati: X si Y. Societatea X are ca si obiectiv de lucru costructia unor blocuri, specific ca societatea are autorizatiile necesare. De curand conturile bancare ale societatii au fost blocate. Ca societatea X sa poata efectua lucrarile la timp, pe baza unui contract socetatea Y doreste sa preia/intermedieze o parte din lucrarile societatii X precum si materialele prime folosite in scopul lucrarilor respective, urmand ca societatea Y sa refactureze societatii X facturile aferente lucrarilor. Mentionez ca societatea Y nu are autorizatie de constructie. Ne puteti ajuta pentru cele necesare in vederea efecturarii operatiunilor corecte si in conformitate?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 7111

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea de gestiune

Feb262024

Documente contabile comert in targuri piete oboare

de Alexandru Palaghia valabil la 26 Feb 2024
Intrebare: SRL desfasoara activitate de comert in targuri. Acesta cumpara pasta de mici la kg, dupa care o proceseaza spune el ca nu adauga nimic si ar face aproximativ 20mici/kg. Mici pe care ii vinde in targ dar la care adauga si paine si mustar... Ma puteti ajuta cu ce documente primare trebuie intocmite? Mentionez ca in targuri are si lada cu bauturi ar trebui sa faca aviz pe marfa de acasa pana in ...
Feb232024

Eroare inregistrare factura. Aspecte contabile si fiscale

de Irina Dumitrescu valabil la 23 Feb 2024
Intrebare: O firma care in 2022 era platitoare de impozit pe venit a inregistrat eronat o factura de servicii, astfel: 4111 = 707 X 4111=4427 Y. In 2023 se face corectia : 4111 = 707 -X 4111= 4427 -Y si 4111=1171 X 4111=4427 Y. Intrucat in 2022 era platitor de impozit pe venit, cheltuiala cu descarcarea din gestiune a marfii nu a influentat calcularea impozitului. 1. Dar in 2023, facand corectia cu minus a ...
Feb032024

Reglare evidenta stocuri

de Vera Constantin valabil la 03 Feb 2024
Intrebare: Am rugamintea sa ma ajutati cu urmatoarele spete legate de stocuri (alimente uscate) existente in gestiune. Avem urmatoarele situatii: - stoc scriptic dar care nu exista fizic - stoc scriptic care exista si fizic dar care este expirat - stoc fizic dar nu exista scriptic - stoc doar scriptic, acestea sunt produse returnate de clienti pe probleme de calitate sau deteriorate. Am rugamintea sa ma ...
Ian222024

Transfer stocuri intre gestiuni

de Olga Crevelescu valabil la 22 Ian 2024
Intrebare: O societate care are magazin restaurant si cort, transfera cu aviz de insotire marfa din magazin pe care o foloseste ca materie prima in restaurant pentru realizarea de meniuri. Care sunt monografiile contabile ce trebuie operate in contabilitate pentru a scade gestiunea de pe magazin, mentionez ca are 3 case de marcat, pe magazin vinde marfa si pe cort si restaurant meniuri (nunta, pomeni, ...
Nov242023

Marfa expirata, scadere din evidenta

de Elena Garofil valabil la 24 Nov 2023
Intrebare: Cum trebuie tratata din punct de vedere contabil si fiscal marfurile expirate din magazin. Eventual o monografie contabila in acest caz.
Nov022023

Documente finaciar contabile, restaurant

de Elena Garofil valabil la 02 Nov 2023
Intrebare: Microintreprindere, platitoare de TVA, restaurant, tine gestiunea materiilor prime pe baza inventarului intermitent. In afara deciziei de inventariere, a inventarului materiilor prime si a retetarelor ce alte documente trebuie intocmite in fiecare luna? Trebuie intocmit si bon de consum si fise de magazie?