Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Aprilie 2024

Transmitere mostre in afara UE. Documentatie

Raspuns oferit de
Constanta Popa

Constanta Popa
Consultant fiscal
valabil la 26 Sep 2018

Intrebare: La solicitarea unui potential client din Argentina, societatea doreste sa trimita acestuia bunuri acordate gratuit pentru testare. Care este procedura de urmat, respectiv ce documente se vor intocmi? Se intocmeste factura?


Tip societate: S.A.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Cod CAEN: 2030

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Tratament fiscal operatiuni economice

Ian252024

Mostre trimise gratuit unui client din UE

de Olga Crevelescu valabil la 25 Ian 2024
TVA
Intrebare: Pentru livrare mostre cu titlu gratuit catre un client din UE, ce documente trebuie sa intocmim? Aceste mostre sunt acordate pentru incercarea produselor. Multumesc.
Mai272021

Acordare mostre fara plata sau bunuri pentru solutionare reclamatii, regim fiscal TVA si impozit pe profit

de Amelia Dumitras valabil la 27 Mai 2021
TVA
Intrebare: Suntem o companie de productie piese din plastic. Uneori se acorda clientilor mostre din aceste produse, mai ales la inceputul productiei sau uneori pe parcursul colaborarii si pentru a inlocui defectele existente. Va rog sa imi spuneti tratamentul fiscal al acestor livrari (livrarile se fac in UE) precum si notele contabile.
Nov212018

Achizitii de cereale de la furnizori pe baza de avize. Facturare ulterioara. Momentul transferului dreptului de proprietate asupra marfii

de Constanta Popa valabil la 21 Nov 2018
TVA
Intrebare: Societatea, pe langa obiectul principal de activitate culturi cereale, face si comert cu cereale. Furnizorii, agricultori din zona in principal, livreaza marfa cu Aviz insotire a marfii, de cele mai multe ori direct din camp, avizele avand rubrica cumparator completata cu datele societatii noastre, livrarea se face dupa incheierea unui contract de Vanzare-Cumparare intre cele doua societati, ...
Aug302018

Cheltuieli efectuate de administrator: cheltuieli deductibile sau cheltuieli nedeductibile

de Ela Dumitra valabil la 30 Aug 2018
TVA
Intrebare: Administratorul unei firme aflat in Mexic plateste din contul firmei in iunie 2018 facturi de materiale pe care doreste sa le foloseasca ca materiale pentru brodat sau mostre, insa nu le mai trimite in Romania. Export din Mexic nu poate efectua catre firma din Romania, pentru ca obtine codul de TVA in 13.07.2018. Cum putem inregistra in contabilitate, pe stocuri nedeductibile, cheltuieli ...
Iun132018

Achizitie si revanzare marfuri. Documente justificative

de Irina Dumitrescu valabil la 13 Iun 2018
TVA
Intrebare: Societatea din Romania cumpara marfuri (vin imbuteliat) din Republica Moldova. Se intocmeste declaratie vamala de tranzit T1 la granita cu Romania si se livreaza catre statul membru Finlanda.Intrarea in libera circulatie a marfurilor se va face in vama din Finlanda. Deci societatea din Romania este cumparator si vanzator in acelasi timp.Cei din Republica Moldova vor emite factura cu: expeditor ...
Iul082017

Produs neconform returnat furnizorului. Documente

de Irina Dumitrescu valabil la 08 Iul 2017
TVA
Intrebare: La inceputul lunii mai societatea A a receptionat cantitativ de la societatea B un produs X. In luna urmatoarea - Iunie s-a procedat la utilizarea acestui produs si s-a constatat ca este neconform, fapt pentru care s-a luat decizia returnarii intregii cantitati pentru produsul X (s-a intocmit in acest sens aviz de insotire marfa). Avand in vedere ca societatea furnizoare nu a emis in luna iunie ...