Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024

Vanzare cladire si teren catre persoana fizica ori catre persoana juridica

Raspuns oferit de
Olga Crevelescu

Olga Crevelescu
Consultant fiscal, Formator autorizat A.N.C.
Intrebare: Suntem o societate care se afla in insolventa.
Avem in balanta un teren si o cladire pe care dorim sa le vindem.
cont 2111 = 890617
cont212 = 2032579.20
2812 = 168032.03
Terenul si cladirea au fost cumparate in 2004.
Ce note contabile se fac si cum facturam daca vindem catre o societate platitoare de TVA pret total de vanzare 1575000 lei (cladire+teren)?
Sau suma de 2250000 lei (cladire+teren)?
Dar daca vindem catre o persoana fizica? Sau catre o societate platitoare de TVA?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2512

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea activelor

Apr192024

Achizitie auto avariat. Utilizare piese de schimb

de Vera Constantin valabil la 19 Apr 2024
Intrebare: O societate achizitioneaza un auto avariat (asa este specificat pe factura); poate aceasta si in ce conditii acest auto sa il inregistreze direct ca marfa? Eventual piese auto in vederea revanzarii? Multumesc!
Apr162024

Cladire in inactivitate temporara. Tratament contabil amortizare cladire

de Ionut Jinga valabil la 16 Apr 2024
Intrebare: Societatea nu are activitate din 2009. Are in patrimoniu o cladire pentru care am suspendat amortizarea contabila din 2009. Este corect dpdv al Reglemetarilor Contabile? In Legea nr 15/1994 art 16 se mentioneaza ca in situatii justificate, agentii economici sunt scutiti de la calculul amortizarii cu avizul Directiei Finantelor Publice. Societatea nu a solicitat acest aviz. Oare sunt obligata sa ...
Mar262024

Evaluarea pentru Impozite si Taxe Locale

de Profeanu Laura valabil la 26 Mar 2024
Intrebare: Societatea a facut o reevaluare pentru o hala in scopuri fiscale - impozit cladire taxe locale. La sfarsitul anului hala mai avea 14 luni de amortizat, iar ca urmare a reevaluarii valoarea lunara a ratei de amortizare creste semnificativ. In cazul in care se inregistreaza raportul de evaluare in contabilitate se poate schimba perioada de amortizare? Daca societatea trece lunar din contul 105 in ...
Mar282024

Raport de reevaluare cu scop fiscal. Inregistrare in contabilitate

de Mariana Prejbeanu valabil la 28 Mar 2024
Intrebare: Societatea a facut o reevaluare pentru o hala in scopuri fiscale - impozit cladire DITL. Este obligatoriu a se inregistra raportul de reevaluare in contabilitate?
Mar202024

Cheltuieli ulterioare la bunuri luate in administrare

de Alexandru Palaghia valabil la 20 Mar 2024
Intrebare: Regia autonoma AZL Sulina, subordonata Consiliului Judetean Tulcea, primeste cu Hot. C.J. un bun in administrare (fantana arteziana cu program muzical si joc lumini). In anul 2024 doreste achizitionare unui soft de program muzical si joc lumini suplimentar fata de cel existent (in plus 44 de minute muzica lumini) costul este aproximatov de 75.000 lei. Rugam sa ne ajutati cu monografia contabila a ...
Feb282024

Amortizare fiscala si contabila software

de Profeanu Laura valabil la 28 Feb 2024
Intrebare: Un SRL a achizitionat un software pentru efectuarea vanzarilor prin internet, este principalul tool de vanzari al companiei si o sa fie folosit cel putin 5 ani. Amortizarea softului a fost setata pe o perioada de 36 luni. Compania isi doreste setarea amortizarii confom perioadei de folosinta a softului. Va rog sa ne spuneti daca este posibil fiscal. Multumesc!