Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024

Arendarea unui teren de catre o persoana juridica

Raspuns oferit de



valabil la 30 Ian 2013

Intrebare: Societatea are in proprietate teren. Teren pe care il da in arenda pe baza de contract si pentru care obtine o anumita suma de bani.
As dori sa stiu daca acest contract se inregistreaza la finante? Pentru suma de bani care se incaseaza pe baza de contract din punct de vedere fiscal ce implica (declaratii)? Din punct de vedere contabil ce inregistrari se fac?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2511,4690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea imobilizarilor corporale

Apr122024

Monografie foraj de adancime

de Anastasia Bogaciuc valabil la 12 Apr 2024
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati cu monografia contabila pentru inregistrarea unui foraj de adancime pentru apa potabila. Forajul este executat de o firma terta.
Mar292023

Cladire in conservare, modernizare, inchiriere, durata de utilizare ramasa

de Elena Ionescu valabil la 29 Mar 2023
Intrebare: Societatea detine o cladire edificata in anul 1968. In perioada 2010 - 2018 a fost in conservare. La 31 decembrie 2018 valoarea ramasa a cladirii inregistrata in evidenta contabila era de 1.487.500 lei. In anul 2019 s-au investit in modernizare suma de 3.600.000 lei, aducand cladirea la parametrii prevazuti in caietul de sarcini a unei licitatii. Dupa modernizare incepand cu 01 iulie 2020, s-a ...
Mar082023

Tratament contabil imobilizare corporala primita in cadrul unui contract de inchiriere

de Alexandru Palaghia valabil la 08 Mar 2023
Intrebare: Societatea incheie un contract de inchiriere pentru un spatiu de birouri. In baza contractului se ofera 5.5 luni gratuite. Proprietarul se ofera sa cumpere pentru necesitatile firmei un generator, a carui valoare am agreat sa il scada din valoarea lunilor cu gratuitate, urmand ca la sfarsitul contractului de inchiriere, acest bun sa revina firmei. Care este modalitatea prin care societatea se ...
Dec202021

Contabilizarea serviciilor de consultanta

de Costin A. Istrate valabil la 20 Dec 2021
Intrebare: Conform unui contract, s-a primit o factura de servicii de consultanta privind elaborarea unei cereri de finantare, care va fi urmat de o alta factura - dupa selectarea Cererii de finantare, iar dupa aprobarea dosarului - data semnarii contractului de finantare-se va mai emite inca o factura - servicii de consultanta in managementul proiectului - in cota procentuala din valoarea proiectului de ...
Feb112020

Amenajarea spatiilor inchiriate in contabilitatea proprietarului

de Olga Crevelescu valabil la 11 Feb 2020
Intrebare: O societate a achizitionat un teren pe care sunt amplasate mai multe constructii in valoare de 2.500.000 lei. Pentru una din constructii, societatea are un contract de inchiriere cu o alta societate, pe o perioada de 6 ani, care stipuleaza faptul ca cel care utilizeaza spatiul va face amenajari in valoare de 500.000 lei. Cum se contabilizeaza inregistrarea modernizarilor in contabilitatea ...
Feb052018

Investitie la un spatiu inchiriat. Modificarea ulterioara a contractului de inchiriere. Durata amortizarii investitiei

de Constanta Popa valabil la 05 Feb 2018
Intrebare: Firma isi desfasoara activitatea intr-un spatiu inchiriat si a avut nevoie de curent trifazic. Astfel, a realizat un bransament pentru curent trifazic. Durata de amortizare a mijlocului fix a fost stabilita ca fiind perioada de inchiriere a spatiului (49 luni). Dupa trei luni, durata contractului de inchiriere a fost modificata de la 5 ani la 10 ani. Trebuie modificata si perioada de amortizare a ...