Obligatiuni
Mar182022
Casa de marcat neutilizata. Depunere F4109 dupa conectarea la ANAF
de
Irina Dumitrescu
18 Mar 2022
In urma conectarii aparatelor de marcat electronice fiscale la sistemul informatic national de supraveghere si monitorizare a datelor fiscale al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala conform procedurii aprobata prin OANAF 435/2021 se transmit informatiile prevazute de art. 3 alin. (1) sau (2) din anexa nr. 11 la Normele metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. ...
Iul092018
Monografie contabila si evaluare achizitie obligatiuni
de
Ela Dumitra
09 Iul 2018
Monografia contabila aferenta achizitionarii de obligatiuni pe termen lung (peste un an, in speta dumneavoastra 2 ani), evaluarea la bilant si evaluare la iesirea acestora consta in urmatoarele inregistrari:
Monografie contabila
Evaluare la bilant
Evaluare la iesire
1) Suma achitata pentru obligatiunile achizitionate care vor fi detinute pe o perioada de 2 ...
Dec282017
Formalitati prelungire contract de inchiriere expirat
de
Mariana Prejbeanu
28 Dec 2017
In situatia in care societatea-chirias a prelungit contractul de inchiriere care a expirat la data de 15.12.2017, se procedeaza in felul urmator:
Se depune o copie de contract de inchiriere la Registrul Comertului
Se completeaza o cerere de modificare acte societate si se inregistreaza la Registrul Comertului
Se obtine un certificat constatator in care apare sediul social ...
Dec082016
Obligatia auditarii situatiilor financiare anuale
de
S.M Armaselu
08 Dec 2016
Presupunem ca intrebarea dvs. se refera la auditul financiar si nu la un audit de alta natura (de exemplu, energetic).
Potrivit reglementarilor contabile in vigoare, pct. 563 din Ordinul nr. 1802/2014, sunt obligate pentru auditare:
1. Situatiile financiare anuale ale entitatilor mijlocii si mari, precum si ale societatilor/companiilor nationale, societatilor cu capital integral sau ...
Iul132015
Activitate cu caracter ambulant. Autorizare la ONRC. Fiscalizare casa de marcat
de
Otilia Roman
13 Iul 2015
Orice sediu secundar trebuie declarat si inregistrat la ONRC, inainte de a fi declarat la Administratia Financiara.
La Administratia Financiara, conform art. 74 din codul de procedura fiscala, sediul secundar (care poate fi un birou, magazin, atelier, depozit si altele asemenea, dar se intelege si un santier de constructii, un proiect de constructie, ansamblu sau montaj ori ...
Apr292011
Operatiunea de retragere de numerar
de
Portal Codul Fiscal
29 Apr 2011
Este eronat sa intelegem ca utilizarea acestui card conduce la alte operatii decat cele aferente utilizarii unui cont bancar. In esenta, societatea nu detine doua conturi curente, ci acelasi cont curent din care se fac ridicari de numerar intr-un mod mai rapid utilizand reteaua de ATM a bancii.
Astfel, pentru inregistrarea in contabilitate a sumei depuse in casierie si ridicate din cont, se ...
Apr262011
Subscrierea de obligatiuni
de
Portal Codul Fiscal
26 Apr 2011
Consideram ca investitia in obligatiuni este efectuata printr-un contract pe termen lung.
La data semnarii contractului se efectueaza inregistrarile:
506 “Obligatiuni” = 509 “Varsaminte de efectuat pentru investitiile pe termen scurt” cu valoarea 50.000 euro x curs BNR de la contractare.
La plata obligatiunilor se efectueaza inregistrarea:
509 ...