Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024

Bunuri lasate de chirias la plecarea din spatiu. Inregistrarea in contabilitate

Raspuns oferit de
Constanta Popa

Constanta Popa
Consultant fiscal
valabil la 17 Ian 2017

Intrebare: O societate chirias in spatiul societatii noastre ne-a lasat la plecarea din spatiu diverse obiecte de inventar vechi si resturi de materiale (tevi, pal,..) pentru care nu cunoastem valorile de inventar. Ce inregistrari contabile trebuie sa faca societatea noastra pentru acestea?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6820

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inregistrari contabile

Apr082024

Incasare donatie SRL editura de la un ONG

de Mariana Prejbeanu valabil la 08 Apr 2024
Intrebare: Editura SRL, platitor impozit profit si TVA, primeste donatie pentru editare carte - de la un ONG. INTRBAREA este: cum inregistreaza editura donatia in contabilitate si care este procedura corecta si legala de inregistrare si justificare la ONG, in cazul in care cartile urmeaza sa fie vandute de catre editura? Mentionam ca ONG-ul a primit sponsorizare din partea unei firme, pentru tiparirea ...
Apr082024

Obligatia ONG de a depune Declaratia privind situatia de trezorerie

de Profeanu Laura valabil la 08 Apr 2024
Intrebare: Un ONG fara activitate economica are ca scop sprijinirea persoanelor cu deficiente de auz in vederea recuperarii, reabilitarii si integrarii in societate. Anual primeste sume din redirectionari de impozit de la persoane fizice. Sumele primite, se utilizeaza, conform statulutui de organizare si functionare, pentru: achizitionare aparate auditive, consumabile pentru acestea, decontarea serviciilor ...
Mar292024

Inregistrare rezultate inventariere

de Elena Garofil valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: In cazul in care casarea se va face mai tarziu, posibil dupa data depunerii situatiilor financiare, pe baza propunerilor de casare de la inventar, dar nu stim valoarea pentru a reflecta la data de 31.12.2023 suma prin cont 346, este eronat? Vom face toate inregistrarile de scoatere din evidenta la data procesului verbal de casare intocmit la data predarii catre firma de reciclare? Este corect? ...
Mar182024

Monografie contabila deseuri

de Alexandru Palaghia valabil la 18 Mar 2024
Intrebare: In urma unei operatiuni de curatenie din curtea unei ferme agricole, proprietatea societatii comerciale, s-au colectat aproximativ 4 tone de fier, care s-au predat la o firma autorizata de colectare fier vechi, pentru care s-a emis factura de vanzare cu 1.35 lei/tona. Care este monografia contabila pentru fierul colectat in urma curateniei? Multumesc.
Feb242024

Inregistrare deseuri rezultate din activitatea de casare, dezmembrare

de Elena Garofil valabil la 24 Feb 2024
Intrebare: Referitor punctul 2, referitor cont 346. Propuse spre casare vor fi: mijloace fixe, obiecte de inventar, materie prima, marfa. Puteti sa ne ajutati cu monografiile contabile aferente? Ne-am gandit la urmatoarele: - pentru mijoace fixe: la 31.12.2023 28x=21x si 346=7588 cu valoarea evaluata intern a rezultatului in urma casarii (deseuri obtinute) la data casarii efective 411=703 si 6588=346 - ...
Feb162024

Data inregistrare Proces verbal inventariere

de Elena Garofil valabil la 16 Feb 2024
Intrebare: Cu ocazia inventarierii, s-au constatat atat plusuri in gestiune stocuri, minusuri, stocuri care sunt depasite moral si pe care le vom distruge cu o firma specializata, mijloace fixe care sunt uzate moral si dorim sa le casam cu aceeasi firma specializata; la fel si obiecte de inventar. Pentru minusuri inventar, le consideram neimputabile cheltuiala si tva nedeductibil. Pentru plusuri inventar, ...