Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 27 Aprilie 2024

Contract de reprezentanta reziliat. Materiale publicitare ramase in stoc

Raspuns oferit de
Dana Hristu

Dana Hristu
Consultant fiscal
valabil la 04 Apr 2018

Intrebare: Firma noastra a incetat un contract de reprezentanta cu un producator. Producatorul nu a mai dorit sa continue cu noi si a ales alta varianta.

Dupa incheierea contractului, firma noastra a ramas cu materiale publicitare achizitionate de la producator si, conform contractului, nu avem voie sa le dam clientilor si sa promovam imaginea producatorului si sa le casam (in caz contrar, ne putem trezi cu o actiune de judecata cu privire la drepturile de imagine).



Se afla in stoc:

- sepci cu sigla producatorului - care erau oferite clienti cu diverse ocazii

- steaguri - pentru participare la expozitie, in fata cladirii etc.

- haine - geaca de lucru care erau oferite clientiilor care cumparau produse pentru operatori.

Valoare produse existente pe stoc: 2.125,58 lei

Aceste sunt inregistrate ca marfa (cont 3711) si le scoteam din gestiune pe baza bonului de consum (581 - 3711 si 623.3 - 581) cand erau evenimente (expozitii, seminare, livrarii produse).



Daca vor fi casate pe baza de bon de consum, sunt cheltuieli deductibile? Le putem trece pe contul 623? Sau recomandati alt cont?

Casarea se face in regie proprie sau suntem obligati sa o realizam la o firma de specialitate pentru a avea baza legala de deductibilitate?

Este suficient un referat din partea managmentului firmei si actul aditional pentru incheierea contractului ca baza privind deductibilitatea cheltuielii?

Alte recomandari ne sugerati?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Cod CAEN: 4614

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inregistrari contabile

Apr232024

Servicii prestate de broker de asigurare din Italia

de Profeanu Laura valabil la 23 Apr 2024
Intrebare: Broker de asigurare din Italia presteaza servicii de asigurare pentru bunurile noastre din Romania, aceste servicii sunt scutite de taxa? Contravaloarea se inregistreaza in decont TVA la randul 30.1 (Servicii intracomunitare scutite) si nu se declara in D390? Multumesc.
Apr242024

Scutiri de TVA pentru anumite activitati de interes

de Profeanu Laura valabil la 24 Apr 2024
Intrebare: As vrea sa stiu opinia dvs. cu privire la aplicarea sau nu a taxei pe valoarea adaugata pentru servicii prestate intr-o clinica in care se desfasoara activitati de ingrijire medicala, de estetica si infrumusetare, precum: consultatii diverse (cardio, dermato, gastro, etc.), analize medicale, aplicare Holter EKG, tratament laser epilare definitiva, terapia PRP, etc. Care dintre aceste servicii ...
Apr172024

Achizitie din Cehia scutita de TVA

de Anastasia Bogaciuc valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: Am facut o achizitie de consumabile din Cehia de la o firma neplatitoare de tva. Factura este in limba romana, cu tva inclus, se specifica pe factura ca se respecta prevederile art. 64 din Legea 235/2004 Coll., privind tva. Dupa ce am facut plata facturii, suma aferenta tva ne-a fost returnata. Va rog sa ma ajutati cu o monografie in aceasta speta, mentionez ca folosesc Saga C. Multumesc.
Apr112024

Ajustarile pentru crEantele clienti neincasate

de Alexandru Palaghia valabil la 11 Apr 2024
Intrebare: Provizioane clienti incerti: La 31.12.2023 avem in sold clienti neincasati de peste 300 zile (sunt chiar foarte vechi). Pentru inregistrarea unor provizioane aferente soldurilor din contul 4118, deoarece nu este pronuntata deschiderea procedurii de faliment, ii incadrez la 50% din valoarea soldului, dar in cazul in care la 31.12.2022 am inregistrat deja (la unii dintre ei) 30% din valoarea ...
Apr082024

Incasare donatie SRL editura de la un ONG

de Mariana Prejbeanu valabil la 08 Apr 2024
Intrebare: Editura SRL, platitor impozit profit si TVA, primeste donatie pentru editare carte - de la un ONG. INTRBAREA este: cum inregistreaza editura donatia in contabilitate si care este procedura corecta si legala de inregistrare si justificare la ONG, in cazul in care cartile urmeaza sa fie vandute de catre editura? Mentionam ca ONG-ul a primit sponsorizare din partea unei firme, pentru tiparirea ...
Apr082024

Obligatia ONG de a depune Declaratia privind situatia de trezorerie

de Profeanu Laura valabil la 08 Apr 2024
Intrebare: Un ONG fara activitate economica are ca scop sprijinirea persoanelor cu deficiente de auz in vederea recuperarii, reabilitarii si integrarii in societate. Anual primeste sume din redirectionari de impozit de la persoane fizice. Sumele primite, se utilizeaza, conform statulutui de organizare si functionare, pentru: achizitionare aparate auditive, consumabile pentru acestea, decontarea serviciilor ...