Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Cont abonat Creare cont nou
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 16 Noiembrie 2018
  • Newsletter GRATUIT
  • Aboneaza-te GRATUIT la newsletter-ul PortalCodulFISCAL.ro.
     
    Aboneaza-te acum si primesti GRATUIT Raportul Special "Top 10 spete fiscal-contabile ale lunii".
    Top 10 spete fiscal-contabile ale lunii
    Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Societate cu codul de TVA anulat. Corectie achizitie de servicii intracomunitare

Raspuns oferit de
Dana Hristu

Dana Hristu
Consultant fiscal
valabil la 22 Iun 2018
Intrebare: O societate din Romania care in anul 2014, 2015 a avut incheiat un contract de prestare servicii cu o societate din Cipru in vederea realizarii unui studiu de fezabilitate despre fractionarea plasmei umane. In septembrie 2014 a fost emisa o factura de avans care a fost emisa fara TVA, s-a inregistrat prin taxare inversa si a fost achitata in martie 2015

s-au emis 2 facturi de prestari servicii tot fara TVA de catre societatea din Cipru catre noi.In luna iunie 2015 am observat ca nu mai eram platitori de TVA incepand cu 01.08.2014, pe site-ul Vies si ANAF se actualizau foarte greu informatiile, de aceea aceasta situatie de anulare oarecum retroactiva. In anul 2017 am redevenit platitori de TVA si au fost stornate facturile din martie 2015 de servicii pentru ca studiul nu a fost facut,serviciile nu au fost prestate si incheindu-se actele aditionale de incetare a contractelor au fost stornate facturile. Stornarea a fost cu semnul minus 4426-4427.

Societatea din Romania, daca nu a fost platitor deTVA in perioada in care ne-au fost emise facturile de catre societatea din Cipru, ce corectii din punct de vedere al TVA-ului trebuie facute in contabilitate? Facturile au fost inregistrate 628=4014426=4427 si stornarile 628-4014426=4427 cu semnul - in momentul in care noi redevenisem platitori de TVA. Si acest TVA este datorat de catre noi statului roman sau de catre firma din Cipru statului cipriot in conditiile in care serviciile nu s-au efectuat si ar fi urmat sa se efectueze pe teritoriul Ciprului?

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 50.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Societate cu codul de TVA anulat. Corectie achizitie de servicii intracomunitare
SMS
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Top 10 spete fiscal-contabile ale lunii"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


x